0

حمایت انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت مبنای شرعی و عقلی دارد

حمایت انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت مبنای شرعی و عقلی دارد
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمانشاه که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اساس تعلیم و تربیت در خانواده و با ازدواج شکل می‌گیرد. در این زمینه بحث رعایت مباحث مربوط به محرم و نامحرم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: تفکر مقاومت از رهبری معمار کبیر انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی سرچشمه گرفت و به سراسر جهان صادر شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز در کف خیابان‌های اروپا و دانشگاه‌های آمریکا به حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

وی ادامه داد: در کنار نبرد نظامی جنگ روانی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای با تمام امکانات و فضای مجازی برای ناامید کردن محور مقاومت در جریان است.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: وی با قرائت آیات از سوره مبارکه آل‌عمران که مربوط به جریان جنگ احد مسلمان در صدر اسلام است، بیان کرد: در آن جنگ به دلیل بی‌توجهی برخی از مسلمانان، پیروزی به جنگ مغلوب تبدیل شد. بعد از جنگ پیکرها و بازگشت به مدینه، خداوند متعال به مسلمانان امر کرد که سپاهی تشکیل داده و دشمن را تعقیب کنند.

وی یادآور شد: حمایت انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت به ویژه فلسطین مبنای شرعی، عقلی و بین‌المللی دارد؛ زیرا مردم فلسطین حق دارند از خاک غصب شده و حیثیت خود دفاع کنند. در حقیقت دفاع از مظلوم یک حق بین‌المللی است؛ بنابراین اقدامات حزب‌الله لبنان و عراق یک حق مشروع قانونی و مطابق با قوانین بین‌المللی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *