0

فوتبال فرصت جبران مافات می‌دهد/ مقابل النصر شکل تیم بازنده نبودیم

فوتبال فرصت جبران مافات می‌دهد/ مقابل النصر شکل تیم بازنده نبودیم
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بختیاری‌زاده عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم‌آباد در مورد برنامه بازی فردا و شناخت از تیم خیبر اظهار داشت: تفکر حرفه‌ای می‌طلبد با احترام به هر حریفی نگاه کنیم و شرایط جدول در این زمینه فرقی نمی‌کند، به هر حریفی باید احترام بگذارید و با نگاه حرفه‌ای آن تیم را آنالیز کنید.

وی ادامه داد: ذهنیت و تفکرمان به خصوص در بازی بیرون از خانه باید شروع بازی با احتیاط همراه باشد و در جریان بازی بتوانیم پله پله و رفته رفته خودمان را به تیم خیبر تحمیل کنیم.

فردا با یک شناخت نسبی ظاهر می‌شویم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: قبل از بازی در این یکی دو روز بعد از بازی با النصر یک شناخت نسبی از بازی‌های قبل تیم خوب و با انگیزه خیبر پیدا کردیم.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه همچنین یک شناخت نسبی از تفکرات مربی محترم و جدید تیم آقای دقیقی هم داریم، افزود: فردا با یک شناخت نسبی ظاهر می‌شویم؛ البته شناخت و آنالیز قبل از بازی یک بخش است و بخش مهم‌تر این است که تفکرات و آنالیز را بتوانیم در زمین اجرا کنیم. امیدوارم فردا بچه‌های ما این قابلیت و شرایط را داشته باشند.

فوتبال فرصت می‌دهد که جبران مافات کنید

وی در مورد نتایج ضعیف تیم استقلال هم گفت: فوتبال با تمام سختی‌ها و شرایطی که نمی‌برید و بازی را از دست می‌دهید به خصوص برای تیم بزرگی مثل استقلال، یک خوبی‌هایی هم را دارد؛ فوتبال یک زمان و فرصت را به شما می‌دهد که خودتان را ثابت و جبران مافات کنید، بتوانید از بازی پیش رو استفاده کنید و شرایط را در جدول بهبود دهید و هواداران را خوشحال کنید.

مقابل النصر شکل یک تیم بازنده نبودیم!

بختیاری‌زاده ادامه داد: فردا می‌تواند یک فرصت مناسب باشد برای بازیکنان استقلال که بچه‌ها این انگیزه را دارند و در مقابل تیم پرستاره النصر هم نشان دادند که واقعاً شکل یک تیم بازنده نبودند و می‌توانستیم حتی بازی را ببریم. شخصیت تیمی استقلال و تفکر حرفه‌ای در بین بازیکنان استقلال الان در شرایط خوب و ثابتی است و بچه‌های تیم فردا سرحال ظاهر می‌شوند.

فشردگی جزئی از فوتبال حرفه‌ای است

مربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد فشردگی بازی‌ها هم گفت: فشردگی جزئی از فوتبال حرفه‌ای است، بازیکن حرفه‌ای، مربی حرفه‌ای و باشگاه حرفه‌ای شروع فصل خودش را برای روزهای سخت آماده می‌کند و باید این شرایط را قبول کنیم. من فکر می‌کنم بازیکن هرچقدر بیشتر بازی کند و در شرایط مسابقه قرار بگیرد بیشتر می‌تواند ضعف‌هایش را ببیند و با شرایط بازی هماهنگ باشد و کلاً بازیکنان هماهنگ‌تر شوند.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: میان این بازی‌های سخت این کادر فنی است که باید خیلی حرفه‌ای و درست بازیکنان را ریکاوری کند و فشار تمرین را تنظیم کند تا بازیکنان روز مسابقه سرحال باشند، مثل فوتبال روز دنیا! البته من قبول دارم زبان فوتبال یکی است و باید یاد بگیریم و به آن سمت برویم که بتوانیم بازیکنان هر چهار روز یک بازی سنگین انجام بدهند؛ یاد بگیریم حالا که حرفه‌ای به ما نگاه می‌شود حرفه‌ای هم زندگی کنیم، حرفه‌ای فکر کنیم و عمل کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *