0

لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد

لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بابایی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و معاونین شهردار با اشاره به لزوم ایجاد تفرجگاه‌های بزرگ در چهار گوشه شهر یزد اظهار کرد: احداث پارک کودک و شهرک سلامت و انتقال مخزن نفت و ریل راه آهن از محدوده شهر از جمله مسائلی است که باید برای تحقق آن برنامه‌ریزی شود.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مجموعه شورای شهر و شهرداری یزد گفت: مجموعه شورای شهر از افراد متدین و پرتلاش تشکیل شده است، لذا می‌توان در کنار هم اتفاقات خوشایندی را برای شهر و شهروندان رقم زد.

استاندار یزد با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر یزد تصریح کرد: نباید سرمایه‌های اجتماعی، فرصت ارتقای سطح بهداشت مردم و آبادانی استان صرف ایجاد اشتغال برای اتباع بیگانه و نیروی کار غیر بومی شود.

بابایی در پایان مجموعه شورای شهر را بازوی توانمند استان در مدیریت شهری دانست و بر لزوم همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌ها و نیز بهره‌گیری از تمامی گروه‌ها و سلایق سیاسی در راستای رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *