0

مسابقات لیگ برتر مینی فوتبال در تبریز برگزار شد

مسابقات لیگ برتر مینی فوتبال در تبریز برگزار شد
بازدید 8

سیروس عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات لیگ مینی فوتبال در بخش بانوان با حضور ۱۳ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی به مدت ۴ روز در زمین چمن شهید توانا در تبریز برگزار گردید.

رئیس کمیته مینی فوتبال هیأت همگانی آذربایجان شرقی عنوان داشت: در این دوره از مسابقات ۲ تیم از استان آذربایجان شرقی (مدافع حرم تبریز و آلومینیوم حکمتی) حضور داشتند و نهایتاً تیم‌های ستاره ساز بوشهر و آلومینیوم حکمتی تبریز از گروه یک و تیم‌های سخناخ سنندج و ططرآباد خوزستان به مرحله یک چهارم نیمه نهایی صعود کردند.

مسابقات لیگ برتر مینی فوتبال در تبریز برگزار شد

مسابقات لیگ برتر مینی فوتبال در تبریز برگزار شد

عباس زاده یادآور شد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات در آبان ماه برگزار خواهد شد. وی اذعان کرد: این مسابقات با قضاوت ۲۱ داور از سراسر کشور انجام یافت. رئیس کمیته مینی فوتبال هیأت همگانی استان توضیح داد: در بخش آقایان نیز با وجود ۳۴ تیم در لیگ مینی فوتبال، تبریز میزبان گروه اول این دوره از مسابقات بود که پس از ۴ روز رقابت تیم‌ها نماینده شایسته استان در این گروه تیم مینی فوتبال سالار خسروشاه با کسب عنوان دومی گروه خود به همراه تیم شهرداری بلوک کرمان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات خانم دکتر جباری نماینده فدراسیون ورزش‌های همگانی، دکتر مقدم رئیس انجمن مینی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون جهانی مینی فوتبال به عنوان مسئول برگزاری مسابقات حضور داشتند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی مینی فوتبال در ۲ بخش آقایان و بانوان انجام گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *