0

اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند بیرجند

اهدای ۱۰۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند بیرجند
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ظهر یکشنبه در این مراسم گفت: اکثر خانواده زندانیان از قشر محروم هستند و اگر برای حمایت از آنها اقدامی صورت نگیرد؛ آسیب‌های جدی تری خانواده را تهدید خواهد کرد.

وی افزود: سرپرست خانواده به دلیل ارتکاب اشتباه و تخطی از قانون باید دوران محکومیت خود را در زندان سپری کند و خانواده وی نباید در جامعه مجرم شناخته شود.

وی ادامه داد: انجمن حمایت زندانیان با تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های زندانیان نیازمند با انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی زمینه کمک برای این قشر از جامعه را فراهم می‌کنند.

وی عنوان کرد: با کمک انجمن حمایت زندانیان بیرجند، خدمات حمایتی، فرهنگی و آموزشی به زندانیان و خانواده آنها رشد قابل قبولی داشته و انتظار داریم با راه حل های کاربردی و رایزنی‌های جامع، ارائه خدمات به این قشر آسیب دیده بیش از پیش توسعه یابد.

وی متذکر شد: انجمن حمایت زندانیان اعتبار دولتی ندارد و باید همه خیرین و مردم نوع دوست در حد توان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی، اهدای، وسایل منزل و… به این نهاد مردمی کمک کنند.

در پایان ۱۰۰ بسته حمایتی هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *