0

۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان راه‌اندازی شد

۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان راه‌اندازی شد
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی صدری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراکز به طور تخصصی خدمات مشاوره ازدواج برای جوانان ارائه می‌دهند و همچنین کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی پیش از ازدواج برای شناخت و تشکیل زندگی مشترک برگزار می‌کنند.

وی افزود: بستر لازم برای فعالیت این مراکز در تمامی شهرستان‌ها فراهم است، و افراد واجد شرایط می‌توانند این مراکزی را به شرط داشتن شرایط لازم تأسیس کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به فعالیت سمن‌های جوانان در حوزه ازدواج اشاره و تصریح کرد: این سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و توانمندسازی دارند و وزارت ورزش و جوانان هم از طرح‌های شاخص حمایت می‌کند.
وی گسترش فرهنگ ازدواج آسان را مقوله‌ای مهم برشمرد و گفت: خیران در زمینه ازدواج آسان و تهیه جهیزیه با سازمان‌های مردم نهاد همراه شده‌اند و در برخی از موسسه‌ها اتفاقات مهمی رقم خورده و فرصت‌هایی برای خدمت به مردم فراهم شده است.

صدری یادآور شد: در این راستا بیش از ۵۰ مرکز مشاوره خانواده و ازدواج در اصفهان راه اندازی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *