0

روزانه ۵۰ تن مرغ در بازارهای استان سمنان توزیع می‌شود

روزانه ۵۰ تن مرغ در بازارهای استان سمنان توزیع می‌شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی ظهر دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در زمینه گوشت مرغ کمبودی در استان وجود ندارد، ابراز کرد: روزانه ۳۰۰ تن مرغ در استان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ تن از این میزان مصرف استان سمنان است، افزود: این میزان مرغ روزانه در بازارها و مراکز عرضه در سراسر استان برای مصرف مردم، توزیع می‌شود.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار و در بازه زمانی نیمه خرداد ۱۴۰۳ تا کنون در حدود ۳۱۴ تن گوشت گرم در استان توزیع شده است، گفت: در کنار توزیع، نظارت دقیق بر بازار در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه ۳۵۰ تن گوشت مرغ و گوشت قرمز در انبارهای استان سمنان وجود است، تاکید کرد: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در صورتی که نیاز به این میزان گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان وجود داشته باشد، توزیع صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمبودی در زمینه اقلام اساسی در استان سمنان وجود ندارد، افزود: یک هزار و ۵۰۰ تن شکر نیز در انبارهای کالاهای اساسی استان سمنان ذخیره شده و کمبودی در زمینه این کالا نیز وجود ندارد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان در خاتمه گفت: ۳۰ هزار تن شکر خام طی دو مرحله خریداری و در انبارهای استان نگهداری می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *