0

جامعه صنعتی تنگستان حمایت می شود

جامعه صنعتی تنگستان حمایت می شود
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی دوشنبه شب در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان داشت: یکی از اولویت‌های بسیار مهم در شهرستان بحث حمایت از جامعه صنعتی در هر ۲ بخش مرکزی و دلوار است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه هم شهرک صنعتی بنه گز و هم شهرک زیست فناوری بخش دلوار دارای پیشرفت رو به جلو هستند و با توجه به اینکه شبکه سازی خوبی انجام شده مورد استقبال سرمایه گذاران است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهر صنعتی اهرم زیر ساخت‌های لازم مهیا است برای راه اندازی و شروع فعالیت شهرک صنعتی اهرم از سرمایه گذاران برای حضور در این شهر صنعتی دعوت خواهد شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث استفاده از ظرفیت کار گروه رفع موانع تولید مقرر شد طرح‌هایی که نیاز است شناسایی و معرفی شوند تا سرمایه گذاران از این بخش استفاده لازم داشته باشند.

وی افزود: تنگستان در حوزه بخش کشاورزی در بحث آبزی پروری و دامداری و دیگر مشاغل کشاورزی از این ظرفیت بالقوه استفاده شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: در بخش اصناف و بازار کالاهای مورد نیاز به اندازه کافی وجود دارد و مقرر شد جهاد کشاورزی در خصوص کالاهای تنظیم بازار در سطح تنگستان اقدامات لازم انجام دهد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در بحث اشتغال در بخش‌های کوچک اداره صمت نسبت به شناسایی افراد اقدام لازم داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *