گنج یابهایی که به گنج نرسید
تفرش- فرمانده انتظامی شهرستان تفرش از کشف ۸ دستگاه گنج یاب قاچاق ، در عملیات های پلیس این شهرستان خبر داد.
باور مردم مهمترین سرمایه امنیتی نظام است
مشهد- نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: سرمایه اصلی این نظام در حوزه امنیت که ۴۵ سال برپا مانده و کشور را حفظ کرده، برپایه باورمندی این ملت است.
ارزش واقعی انتخابات به حضور مردم و مشارکت گسترده است
اهواز- رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از میان مؤلفههای انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) مشارکت مهمترین مؤلفه است و ارزش واقعی انتخابات به حضور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.
عاملان بی نظمی و نزاع در خیابان تبریز دستگیر شدند
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری ۳ نفر از عاملان بینظمی و نزاع خیابانی در خیابان تبریز این شهرستان خبر داد.
تقدیر از جوانان در شورای اسلامی شهر مشهد
مشهد- در یکصدو ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از ۱۲ فعال جوان فرهنگی اجتماعی محلات مختلف شهر مشهد تقدیر شد.
نا امیدی دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
رشتخوار- فرماندار رشتخوار گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دشمن را بار دیگر ناامید میکند، سلامت، امنیت و تنور انتخابات را با حضور خود داغ نگه دارید.
تحقق ۸۴ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی
بیرجند- رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی خراسان جنوبی از تحقق ۸۴ درصدی مصوبات ریالی سفر رییس جمهور به استان در دور اول خبر داد.
بهره مندی بیش از ۸ هزار سرباز از آموزشهای مهارتی سپاه البرز
کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: طی پنج سال گذشته بیش از هشت هزار سرباز وظیفه از آموزشهای مهارتی سپاه البرز بهره مند شده اند.
۴۱۷ شعبه آرای روستائیان خراسان جنوبی را اخذ خواهند کرد
بیرجند- دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند ۴۱۷ شعبه آرای روستائیان خراسان جنوبی را أخذ خواهند کرد.
بازدید ۱۱۰ هزار نفر از موزههای خراسان جنوبی طی دو سال گذشته
بیرجند-مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی گفت: در دو سال گذشته ۱۰۹ هزار و ۳۹۳ نفر از موزه های استان بازدید کردهاند.
دستگیری ۳ نفر سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در بیرجند
بیرجند- فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان ۳ نفر سارق را دستگیر و ۱۵ فقره سرقت را کشف کردند.
امکان استفاده نامزدهای انتخابات مجلس از اماکن دولتی برای تبلیغات
فرماندار شهرستان دهاقان گفت: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همه نامزدهای سراسر کشور بر اساس قانون مصوب جدید مجاز به استفاده عادلانه از اماکن دولتی برای تبلیغات هستند.