0

بیمارستان ملکشاهی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان ملکشاهی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
بازدید 81

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه، پس بازدید از تقاطع غیر همسطح ایلام ملکشاهی، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر شهید مهدی موسی‌زاده واقع در سه‌راهی ملکشاهی، دیدار با جوانان جمعیت هلال احمر، سپس از بیمارستان ملکشاهی بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.
استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، یک ماه قبل برای وزارت بهداشت واریز و طی روزهای آینده به این پروژه تزریق می‌گردد.
بهرام‌نیا امروز طی تماس تلفنی با آقای مهندس هاتف رئیس بنیاد علوی، در خصوص سهم مشارکتی این بنیاد در ساخت بیمارستان بحث و گفتگو نمود. مقرر شد که این بنیاد سهم مشارکتی خود را در آینده نزدیک پرداخت و بنا به گفته مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.
این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۰.۵ درصد در حال اجراست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *