0

بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی در بیمارستان قدس اراک

بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی در بیمارستان قدس اراک
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمو مهدی در حاشیه بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی بیمارستان قدس اراک گفت: به طور حتم با افتتاح این طرح‌ها می‌توان خدمات مطلوب‌تری به صورت کیفی به عموم ارائه داد.
فرمانده سپاه روح الله گفت: ارائه خدمات درمانی همراه با پشتوانه تفکر جهادی از رویکردها و رسالت اصلی سپاه و بسیج در حوزه سلامت است که با توان مضاعفی این مهم را پیگیری خواهیم کرد
وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات مؤثری در حوزه سلامت و درمان در سطح سپاه روح الله انجام شده است که می‌طلبد شاهد استمرار آن به شکل جدی تر و قوی در گوشه گوشه استان باشیم.
فرمانده سپاه روح الله با اشاره به بهره برداری از ۲ طرح پزشکی و عمرانی بیمارستان قدس اراک، بیان کرد: اجرای طرح‌های جهادی در حوزه سلامت نظیر شهید رهنمون فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم به ویژه قشر کم برخوردار در استان خواهد بود که در برنامه ریزی ها و اجرای آن باید اهتمام بیشتری را صرف کرد.
وی بیان کرد: فعالیت مراکز درمانی سپاه در سطح استان به صورت مستمر در حال اجرا و به روز رسانی است و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم لز هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *