0

بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل

بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌سیرت عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از آغاز فعالیت درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضا و افزایش مراجعات، ما تصمیم گرفتیم تا درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان را از ۵۰۰ متر به چهار هزار و ۵۰۰ متر ارتقا دهیم که با راه‌اندازی بخش‌های مختلف قطعاً از ازدحام مراجعان کاسته شده و خدمات جدی‌تری را به بیمه‌شدگان ارائه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در کنار راه‌اندازی این درمانگاه با هزینه‌کردی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، تلاش می‌کنیم تا درمانگاه نمین و خلخال را نیز در هفته‌های آینده آماده بهره‌برداری کنیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: این درمانگاه در فضای درمانی چهار هزار و ۵۰۰ متری و در ۲.۵ طبقه شامل کلینیک‌های با پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، بیماری‌ها مزمن و سالمندی و همچنین پاراکلینیک‌ها شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، آکوکاردیوگراف و سایر بخش‌ها برای ارائه خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی به بیمه‌شدگان آماده و مهیا است.
نیک‌سیرت افزود: تمام تلاش ما بر این است تا با بهره‌برداری از این پروژه بتوانیم سطح خدمات‌دهی کمی و کیفی خود را ارتقا داده و سهولت دسترسی و ویزیت به موقع به مراجعان را شاهد باشیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی در سطح استان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر بیمه شده ارائه خدمات می‌کند که ما سعی می‌کنیم همه ساله با افزایش ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی سطح خدمات ارائه شده عمومی و تخصصی را ارتقا دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *