0

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب اردبیل احداث می‌شود

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی قلب اردبیل احداث می‌شود
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اظهار کرد: این بیمارستان فوق تخصصی قلب تا ۲ سال آینده به همت قدرت حاج نوری از خیران اردبیلی احداث و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.
علی محمدیان تصریح کرد: با توجه به پیری جمعیت و نیاز استان به بیمارستان تخصصی قلب و عروق و بیماری‌های گوارشی تصمیم بر این شد تا این بیمارستان فوق تخصصی با تلاش و همت این خیر در مدت ۲ سال اجرایی و عملیاتی شود.
وی گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی خیر برای احداث این بیمارستان و خرید تجهیزات آن هزینه خواهد شد و ما نیز سعی خواهیم کرد با همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان زیرساخت‌های مورد نیاز در این منطقه را تأمین کنیم تا بیمارستان در مدت تعیین شده احداث و راه‌اندازی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: این بیمارستان مجهز به بخش‌های مختلف نظیر سی. تی. اسکن، آنژیو، جراحی قلب و سایر خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه بخش پیشگیرانه خواهد بود تا ما بتوانیم زمینه کاهش بیماری‌های قلبی، عروقی را در استان فراهم کرده و تعداد بیماران بستری را نیز کاهش دهیم.
محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کلیه خدمات فوق تخصصی قلب در بیمارستان امام خمینی اردبیل ارائه می‌شود و ما از پزشکان مجرب در این زمینه بهره می‌بریم و سعی ما بر این است تا سطح خدمات کیفی روز به روز ارتقا یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اضافه کرد: با احداث و راه‌اندازی این بیمارستان امیدواریم شرایط مطلوب و بهتری را در سرویس‌دهی به بیماران و مراجعه‌کنندگان شاهد باشیم که در این باب انتظار می‌رود هموطنان نیز با انجام اقدامات پیشگیرانه، مراقبت‌های بهداشتی و تغذیه مناسب همراه با ورزش به کاهش بیماری‌های قلب و عروق در استان کمک کنند.
در این مراسم خیر اردبیلی نیز به اهتمام جدی برای احداث این بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد و ادامه داد: سعی خواهیم کرد تا با اعتبار مصوب در زمان مقرر این بیمارستان را با تجهیزات و امکانات مناسب تکمیل و تحویل دهیم.
قدرت حاج نوری بیان کرد: ما پیش از این در راه‌اندازی مراکز مختلف بهداشتی، درمانی مشارکت داشتیم و این بار سعی کردیم تا ساخت یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی را متقبل شویم که انتظار می‌رود برای اهالی استان زمینه‌ساز خیر و برکت بیشتر باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *