0

نوزاد ۷۷۰ گرمی در بیمارستان علوی اردبیل متولد شد

نوزاد ۷۷۰ گرمی در بیمارستان علوی اردبیل متولد شد
بازدید 57

لیدا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نوزادی که با وزن ۷۷۰ گرم در بیمارستان علوی اردبیل متولد شده بود، پس از درمان و مراقبت‌های ویژه با حال عمومی خوب و با وزن یک کیلو و ۶۰۰ گرم مرخص شد.
وی تصریح کرد: چند ماه گذشته در بیمارستان علوی اردبیل نوزاد ۲۵ هفته با وزن تولد ۷۷۰ گرم از یک مادر ۳۶ ساله اهل آستارا در زایمان دوم که دچار عوارض بارداری و زایمان زودرس شده بود، به دنیا آمد.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: این نوزاد که پس از تولد دچار مشکل تنفسی شدید و عفونت شده بود، تحت درمان قرار گرفت و در طول درمان به علت نارسی شدید و عدم تحمل شیر دچار عوارض شدید گوارشی شد.
این فوق تخصص نوزادان با قدردانی از مجموعه کارکنان بیمارستان علوی به ویژه پرستاران دلسوز این بیمارستان افزود: خوشبختانه با تدابیر درمان مناسب و پس از سه ماه بستری و مراقبت‌های ویژه، این نوزاد با وزن‌گیری مناسب و وزن حدود یک کیلو و ۶۰۰ گرم و با حال عمومی خوب از بیمارستان علوی مرخص شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *