ادکلن حیاتی؛ ادکلنی با پخش بوی بالا برای آقایان

ادکلن حیاتی؛ ادکلنی با پخش بوی بالا برای آقایان

یکی از ادکلن هایی که برای آقایان به شدت توصیه می‌کنیم، ادکلن حیاتی است. این ادکلن محصول شرکت لطافه است و از همین ابتدا باید بدانیم که با یک عطر با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی در طرف هستیم.

ادکلنی که برای آقایان جنتلمن خرید آن را توصیه می‌کنیم. اما چرا باید ادکلن حیاتی را انتخاب کنیم؟ برای اینکه عطر حیاتی را بیشتر بشناسیم، ما در اینجا به صورت کامل به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. خرید ادکلن حیاتی به خاطر قیمت مناسب، رایحه عالی و پخش بوی فوق العاده خوب، را برای هدیه به شدت پیشنهاد می‌کنیم و اگر به دنبال یک هدیه جهت روز تولد یا روز مرد هستید، این عطر را برای شما توصیه می‌کنیم. به خاطر اینکه برای همه سنین مناسب است، پس می‌توانید برای پدر، پسر، برادر، نامزد و یا دیگر عزیزانتان این ادکلن خوشبو با ماندگاری طولانی را تهیه کنید.

بررسی مشخصات خرید ادکلن حیاتی لطافه

در اینجا از ادکلن حیاتی مردانه بیشتر خواهیم گفت. اگر به این ادکلن علاقمند شده اید و درباره آن زیاد شنیده اید، بهتر است این معرفی را راجع آن بخوانید تا بیشتر با آن آشنا شوید:

رایحه ادکلن حیاتی اصل چگونه است؟

انتخاب ادکلن کاملا سلیقه ای است و بیشتر بر اساس رایحه آن انجام می‌شود. پس اگر می‌خواهید این ادکلن را انتخاب کنید، باید در مورد رایحه آن هم بیشتر بدانید. ادکلن حیاتی دارای یک رایحه تلخ است که اکثر آقایان این نوع رایحه را می‌پسندند. البته به خاطر وجود برخی از روایح، این تلخی متعادل تر شده است و خیلی سنگین و زننده نیست.

رایحه تلخ آن برگرفته از روایح چوبی معطر است. یک رایحه اعجاب آور، تلخ اما دوست داشتنی که به استفاده از آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. معجونی شگفت انگیز که حس حضور در طبیعت را به خاطر وجود بوی چوب در شما زنده خواهد کرد.

اما نت های مختلف ادکلن حیاتی، شامل موارد زیر است:

  • نت ابتدایی: برگ بو, پوست گریپ فروت, شکلات
  • نت میانی: روایح چوبی, ماده معطر لادن, میوه ای
  • نت پایانی: بخور خوشبو, چوب عود آگارد, نعناع هندی

بدین ترتیب، رایحه ای دلپذیر و مرموز را انتظار داریم که می‌تواند دل هر شخصی را ببرد.

طبع ادکلن حیاتی اورجینال چگونه است؟ بهترین زمان استفاده از ادکلن حیاتی؟

ادکلن حیاتی مشکی لطافه دارای طبع خنک است. بهترین زمان استفاده از این ادکلن را باید در فصل های گرم سال دانست. رایحه خنک و تلخی که حس نشاط و شادابی را برای شما به همراه خواهد داشت. اما این ادکلن را می‌توان در فصل هایی غیر از فصل تابستان هم استفاده کرد. چون عطر آن زیاد فصلی نیست و می‌توان برای همه فصل ها چه گرم و چه سرد از آن استفاده نمود.

خرید ادکلن حیاتی مشکی مردانه لطافه اصل

پخش بو و ماندگاری ادکلن حیاتی مردانه اصل

یکی از ویژگی های برتر ادکلن عربی حیاتی، پخش بوی بسیار بالا آن است. این ادکلن در غلظت ادوپرفیوم تولید شده و به همین دلیل هم ماندگاری بسیار بالایی دارد و هم اینکه می‌تواند پخش بوی فوق العاده ای را در فضا ایجاد نماید. واقعا ماندگاری و پخش بوی عطر حیاتی، مثال زدنی و ستودنی است و تا ساعتها آن را روی تن خواهید داشت. به خصوص در فصل های گرم سال که روز هوا بسیار گرم است و امکان تعریق بسیار بالا است، انسان به ادکلنی با ماندگاری بالا و پخش بوی قابل توجه نیاز دارد تا بوی بد را از خود دور سازد.

ادکلن حیاتی لطافه ساخت کجاست؟

ادکلن حیاتی ساخت کشور امارات متحده عربی است و محصولی از برند شرکت لطافه می‌باشد که برخی آن را به اشتباه با نام ادکلن حیاطی می‌نویسند. این شرکت در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و به ویژه عطر و ادکلن، فعال است و محصولات فوق العاده با کیفیتی را با قیمت مناسب تولید می‌کند. حیاتی لطافه، از محبوب ترین محصولات این شرکت به شمار می‌رود که نه تنها در کشورهای عربی، بلکه در تماکشورهای دنیا، به عنوان یک ادکلن شرکتی باکیفیت طرفدار دارد.

ادکلن حیاتی به آدرس( https://bukhashstore.com/hayaati-lattafa-cologne/ ) در بوخاش استور؛ یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های حوزه عطر و ادکلن، قابل تهیه است.

قیمت ادکلن حیاتی چند است؟

ادکلن حیاتی به خاطر پخش بو و ماندگاری بالایی که دارد، بسیار ارزنده است. اما قیمت ادکلن حیاتی مردانه اصل، بسیار باورنکردنی است و حتی از عطرهای گرمی که در بازار می‌توان تهیه کرد، بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر به شمار می‌رود.

100 میل از ادکلن حیاتی لطافه را با قیمتی بسیار باورنکردنی تهیه خواهید کرد که نسبت به عطرهای اورجینال حداقل یک چهارم ارزان تر است. البته باید مراقب بود، چرا که نمونه های فیک و غیر اصل این ادکلن در بازار زیاد هستند و شما باید به دنبال خرید عطر حیاتی اصل باشید تا از ویژگی های نامبرده آن بهره مند شوید.

قیمت ادکلن حیاتی مردانه در بازار با بوخاش استور متفاوت است. در بوخاش استور به علت عرضه مستقیم و بدون واسطه و همچنین فروش انبوه، ما با قیمتی به مراتب کمتر روبرو خواهیم بود.

قیمت ادکلن حیاتی لطافه مردانه اصل

خرید ادکلن حیاتی از بوخاش استور

اگر همانند خیلی از آقایان شیک پوش به دنبال خرید ادکلن حیاتی لطافه هستید، توصیه می‌کنیم که حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید. به خاطر اینکه این محصول طرفدار زیاد دارد، متاسفانه نمونه های غیر اصل آن در بازار زیاد به چشم می‌خورد.

ما به شما خرید ادکلن حیاتی از بوخاش استور را پیشنهاد می‌کنیم. اما چرا؟

  • در بوخاش استور می‌توانید ارزان تر از همه جا بخرید.
  • در بوخاش استور ضمانت اصالت محصولات به شما ارائه می‌شود.
  • در بوخاش استور، ضمانت مرجوعی کالا حتی به دلایل سلیقه ای برای مشتری در نظر گرفته شده است.

بنابراین با بوخاش استور می‌توانید یک تجربه خرید بسیار لذت بخش را داشته باشید و ادکلن خوشبو و ماندگار حیاتی لطافه را تحویل بگیرید. از هر جایی که باشید، ارسال در سریعترین زمان به مقصد مورد نظر شما صورت خواهد گرفت.

دیگر اطلاعات تماس بوخاش استور:

  • شماره همراه: 09108764040
  • آدرس: بندرعباس، بازار بزرگ هرمزگان،طبقه دوم،پلاک F2-88

منبع: bukhashstore.com
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=54052

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *