0

بیمارستان گناوه به ۳ دستگاه دیالیز جدید نیاز دارد

بیمارستان گناوه به ۳ دستگاه دیالیز جدید نیاز دارد
بازدید 32

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه دارای ۱۶ تخت فعال و مجهز با ۱۱ نیروی درمانی و پشتیبانی در حال ارائه خدمت به بیماران دیالیزی است.
وی با بیان اینکه حدود ۶ دستگاه دیالیز پیشرفته در یک سال اخیر به دستگاه‌های این بخش اضافه شده است، افزود: از این مجموع پنج دستگاه از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و یک دستگاه اهدایی از خیرین حوزه سلامت شهرستان گناوه بوده است.
رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: در چهارماهه نخست سال جاری بیش از سه هزار دیالیز در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) به‌صورت رایگان انجام شد.
حضور بیماران ۱۰ تا ۸۸ ساله

وی گفت: بخش دیالیز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه حداقل به سه دستگاه دیگر برای خدمات‌دهی بهتر به بیماران دیالیزی نیاز دارد.

گفت: تعداد مراجعان به بخش دیالیز ۷۵ بیمار بوده که کوچک‌ترین بیمار دارای ۱۰ سال و مسن‌ترین بیمار دارای ۸۸ سال سن است، از این تعداد ۶ بیمار در لیست عمل پیوند عضو هستند که امیدواریم با فرهنگ‌سازی، آموزش و تحرک بدنی بیشتر از تعداد بیماران دیابتی و دیالیزی کاسته شود.
وی ضمن تقدیر از زحمات خیرین حوزه سلامت در زمینه ارتقا خدمت‌رسانی به بیماران دیالیزی خاطرنشان کرد: خیرین حوزه سلامت همیشه حامی و در کنار کادر سلامت در جهت ارتقا خدمات درمانی کوشا بوده‌اند که امیدواریم این همکاری‌ها ادامه‌دار بوده و بتوان گامی در جهت رفع دغدغه‌های این عزیزان برداشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *