0

۳۶ برنامه به مناسبت هفته گردشگری در خوزستان اجرا می‌شود

۳۶ برنامه به مناسبت هفته گردشگری در خوزستان اجرا می‌شود
بازدید 3

جمال عامری نسب در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجم مهر ماه روز جهانی جهانگردی و همچنین آغاز هفته گردشگری است و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۳۶ برنامه به مناسبت هفته گردشگری در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم نکوداشت روز جهانی گردشگری و جشنواره اقوام خوزستانی، برگزاری فم تور با بازار هدف استان (عراق)، برگزاری همایش هنر مقاومت و پایداری و برگزاری تور گردشگری دفاع مقدس و مراسم بزرگداشت شهید بهروز مرادی در کنار مزار ایشان، برگزاری همایش گردشگری روستایی با حضور دهیاران، جشنواره مهر و نشاط، برگزاری نشست فعالان گردشگری هر شهرستان و تور گرشگری کودک و خانواده برخی از این برنامه‌های هفته گردشگری است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ادامه داد: برگزاری نشست آموزشی مبانی و اصول اولیه گردشگری دسترس پذیر با محوریت خوزستان، کارگاه آموزشی کودک شاد، برنامه اهدا قلم صلح گردشگری و تورهای دانش آموزی گردشگری دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته گردشگری است که از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان اجرا می‌شود.

عامری نسب تاکید کرد: برنامه‌های هفته گردشگری امسال به صورت پژوهش محور بوده و برای برنامه‌ریزی و اجرای آن با دانش آموختگان، نخبگان و فعالان گردشگری نشست هم اندیشی برگزار کردیم.

کد خبر 6235753

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *