0

اطلس گردشگری قلب پایتخت توسط شهردار رونمایی شد

اطلس گردشگری قلب پایتخت توسط شهردار رونمایی شد
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلس گردشگری قلب تهران توسط شهردار، شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران رونمایی شد.

روح الله دلیری مدیر اداره روابط‌عمومی منطقه ۱۲ گفت: اطلس گردشگری قلب تهران به عنوان نقطه آغاز شهرنشینی در پایتخت است که پس از تدوین توسط اداره روابط‌عمومی منطقه ۱۲ و اخذ مجوز وزارت ارشاد، چاپ و همزمان با هفته گردشگری در بیستمین آیین قرار خدمت شهردار تهران رونمایی شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران تأکید کرد: این اطلس در ۱۸۳ صفحه به معرفی ۱۳ بخش، ایستگاه های مترو، درمانگاه ها، سالن نمایش و سینما ، پارک ها، کتابخانه ها، هتل ها، آثار ثبتی، موزه ها، اماکن تاریخی، امامزاده ها، مساجد تاریخی، اماکن مذهبی و اماکن شاخص به همراه لوکیشن و QR هر مکان به معرفی نحوه دسترسی به مکان مورد نظر ، مساحت بنا و حداقل زمان بازدید برای هر مکان می پردازد.

دلیری افزود: اطلس گردشگری گامی هدفمند و هوشمندانه در معرفی کلیات ومفاهیم گردشگری، سیمای جهانی گردشگری تهران قدیم است.

وی افزود: این اطلس به بیانی ساده و دقیق از مسایل پرداخته است.با توجه به اهمیت گردشگری به عنوان یکی از منابع ایجاد اشتغال در سطح ملی و نقش آن در رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور، تهیه اطلس گردشگری کمک شایانی در معرفی ومکان یابی آثار باستانی و جاذبه های گردشگری و توریستی خواهد داشت.

کد خبر 6237636

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *