0

نشست گفتمانی گردشگری مقاومت در یزد برگزار می‌شود

نشست گفتمانی گردشگری مقاومت در یزد برگزار می‌شود
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، نشست گفتمانی گردشگری مقاومت ویژه طلاب خواهر و برادر توسط دفتر ارتباطات و بین‌الملل حوزه علمیه استان یزد با همکاری مؤسسه گردشگری مذهبی روشنا و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره‌کل ورزش و جوانان یزد برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد گردشگری با توجه به تلاقی هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس، شناخت و تعریف مسیرهای گردشگری مقاومت در یزد است.

مهم‌ترین عناوین و سرفصل‌های این نشست بررسی الگوها و مسیرهای گردشگری مقاومت در ایران، بررسی ظرفیت الگوی گردشگری مقاومت به نسبت مدل بین‌المللی گردشگری جنگ، ظرفیت سنجی مسیرهای گردشگری مقاومت در یزد، ارائه مدل بوم گردی انقلاب یزد و ضرورت حضور طلاب و روحانیون در عرصه بین‌الملل و گردشگری است.

این نشست همراه با بازدید از پارک موزه دفاع مقدس با حضور اساتید کشوری و استانی در روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه در محل مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 6238677

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *