0

نخستین هتل آپارتمان سراوان در هفته گردشگری افتتاح شد

نخستین هتل آپارتمان سراوان در هفته گردشگری افتتاح شد
بازدید 13

محمدهادی طهرانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه و در پنجمین روز از هفته گردشگری و با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری شهرستان و رئیس اداره سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی استان و سایر مدیران شهرستانی نخستین هتل آپارتمان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این هتل، در زمینی به مساحت ۷۶۷ مترمربع و دارای کاربری گردشگری بوده که در سه طبقه احداث شده و مجموعاً دارای ۱۵ اتاق و۴۰ تخت هست که با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی از نوع تبدیلی و تکمیلی فعال شده است.

به گفته این مقام مسؤول، با افتتاح این هتل آپارتمان، برای ۱۰ نفر در بخش‌های مختلف جمله رستوران، خدمات هتل و غیره اشتغال پایدار ایجاد شده و سرمایه‌گذار آن در نظر دارد بخش‌های تکمیلی از جمله پارکینگ، تالار پذیرایی روباز و غیره را به زودی به بهره‌برداری برساند که میزان اشتغال زایی آن نیز افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک و در صورت تأمین زمین مناسب و صدور مجوزهای لازم، بخش خصوصی قصد دارد ساخت نخستین هتل ۴ ستاره شهرستان سراوان را نیز آغاز کند.

طهرانی مقدم ادامه داد: شهرستان سراوان دارای ظرفیت‌های مختلف و موقعیت ویژه‌ای در زمینه فرهنگی، اقتصادی و جغرافیایی و همچنین گردشگری هست که در صورت ایجاد و توسعه زیرساخت لازم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم خواهد کرد.

اهدای «قلم صلح» به دانش‌آموزان زاهدانی در هفته گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در ادامه، از اهدای «قلم صلح» به دانش‌آموزان دختر یک مدرسه در زاهدان خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته گردشگری که با شعار «گردشگری و صلح» نامگذاری شده، یک کارگاه تخصصی با همین عنوان در زاهدان برگزار شد.

به گفته طهرانی مقدم، در این کارگاه در خصوص گردشگری و صلح و خصوصاً شهرسوخته سیستان که نماد شهر صلح است مواردی مطرح شده و دانش‌آموزان ضمن آشنایی با بناهای تاریخی استان، پیرامون صلح و دوستی و نقش آن‌ها در حفاظت از ابنیه‌های تاریخی، آموزش‌های لازم را دیدند.

وی اضافه کرد: در پایان این کارگاه نیز به دانش‌آموزان حاضر، گل و خودکارهایی که مزین به عنوان «گردشگری و صلح» بود، تحت عنوان قلم صلح اهدا شد و از آن‌ها خواسته شد تا با این خودکارها، در راستای صلح جهانی با محوریت گردشگری نگارش‌هایی انجام دهند و به نوبه خود در این مسیر ارزشمند گام بردارند.

کد خبر 6242966

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *