0

بازدید ۶۰۳ مورد از تاسیسات گردشگری استان همدان

بازدید ۶۰۳ مورد از تاسیسات گردشگری استان همدان
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خاکسار از اجرای ۶۰۳ مورد بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این بازدیدها باهدف ارزیابی و نظارت بر روند فعالیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی در شش ماهه نخست امسال اجرا شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با اشاره به اهداف و برنامه‌های طرح‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری افزود: طی این بازدید، کارشناسان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیسات، استانداردهای فنی و بهداشتی را مورد ارزیابی قرارداده و نکات لازم در زمینه رعایت موارد بهداشتی، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و نیز رعایت عفاف و حجاب را به بهره‌برداران واحدهای گردشگری انتقال و بر رعایت استانداردهای لازم تأکید کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان خاطرنشان کرد: طرح بازدید و نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال باهدف ارتقای کیفیت تأسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می‌شود.

وی افزود: در این بازدیدها از ۲۶۲ مرکز اقامتی، ۱۶۶ دفتر خدمات مسافرتی، ۱۳۳ رستوران و مراکز پذیرایی و بین راهی بازدید شد که به ۱ واحد اخطار کتبی، ۲۷ واحد تذکر لازم داده شد و ۱۰ واحد نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

خاکسار در پایا: اظهار کرد: همدان با داشتن ۱۷ واحد هتل، ۴ هتل آپارتمان، یک متل، ۱۱ واحد میهمان‌پذیر، ۱۷ واحد مجتمع خدمات رفاهی، ۲۷ واحد بوم گردی، ۸ واحد مرکز سرگرمی، تفریحی و مجتمع گردشگری و ۱۷ واحد سفره‌خانه سنتی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

کد خبر 6242917

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *