0

کرمان می‌تواند یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور باشد

کرمان می‌تواند یکی از قطب های گردشگری سلامت کشور باشد
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی طبیب زاده، پیش از ظهر چهارشنبه در نشست تدوین برنامه راهبردی برای توسعه گردشگری سلامت استان کرمان گفت: توانمندی‌های بسیار استان کرمان همچون وجود پزشکان توانمند و فوق تخصص، امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها، مطالعات و پژوهش‌های علمی بسیار و سایر مزیت‌ها برای جذب گردشگر سلامت به خوبی معرفی نشده است.

وی افزود: برقراری پرواز کرمان- دبی دغدغه‌های حضور گردشگر سلامت در استان کرمان را تا حدود بسیاری برطرف کرده و باید معرفی ظرفیت‌های پزشکی و سلامت این استان به آنها معرفی شود.

رئیس اتاق کرمان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود شرکت مدیریت توسعه گردشگری سلامت تشکیل شود تا بتواند ارائه تمامی خدمات شامل پزشکی، اقامت، حمل و نقل، ترجمه و همراهی، گردشگری و تفریح و پشتیبانی‌های پس از درمان را مدیریت کند و پزشکان و بیمارستان‌ها به جز پذیرش بیمار دغدغه دیگری نداشته باشند.

طبیب زاده، افزود: مدیر این شرکت باید سه ویژگی آشنا به موضوع گردشگری سلامت، صاحب کسب و کار و توانایی مدیریت داشته باشد و ذی نفعان و جامعه هدف را در این زمینه شناسایی و برای جذب گردشگر سلامت برنامه ریزی کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *