0

موزه باستان‌شناسی نیر بازگشایی می‌شود

موزه باستان‌شناسی نیر بازگشایی می‌شود
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب عصر یکشنبه در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان نیر اظهار کرد: شهرستان نیر ظرفیت‌های منحصر به فردی در حوزه گردشگری دارد که فرصتی برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان است و ما با تمام توان از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به مطالبه عمومی برای بازگشایی موزه نیر، افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی آماده بازگشایی موزه باستان‌شناسی شهرستان نیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: توافقات اولیه با شهرداری نیر برای تأمین نیروی انسانی لازم انجام یافته که در پی آن شاهد بازگشت اشیا و بازگشایی موزه در اسرع وقت خواهیم بود.

علیرضا حسینی، فرماندار شهرستان نیر نیز در این جلسه گفت: با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی اقدامات مناسبی در راستای تأمین زیرساخت‌ها و حمایت از پروژه‌های گردشگری شهرستان اتفاق افتاده است که شاهد تسریع روند اجرای این پروژه‌ها هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم شهرستان در حوزه گردشگری توجه ویژه به ایجاد زیرساخت‌ها در مسیر و اطراف بنای ثبت جهانی «کاروانسرای شاه عباسی نیر» است که در این مورد نیز نیازمند همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی و سایر دستگاه‌های مرتبط هستیم.

در این جلسه مسائل و مشکلات پروژه‌های در دست اجرا و مناطق نمونه گردشگری شهرستان نیر از جمله پروژه «مروارید آزادی» و منطقه نمونه گردشگری «سقزچی» بررسی شد.

کد خبر 6270642

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *