0

شبیخون سایپا به ایران خودرو / بازار خودرو بی قرار شد

شبیخون سایپا به ایران خودرو / بازار خودرو بی قرار شد
بازدید 26

به گزارش اکو ایران، شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک خود را آماده حضور در بازار خودرو می کند. نارنجی های جاده مخصوص مشغول برنامه ریزی هستند تا جدیدترین محصول خود را روانه بازار کنند.

آنچه دست و پای سایپایی ها را برای عرضه شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک بسته، مشخص نشدن قیمت نهایی این خودرو در کارخانه است.

مدیر بازاریابی و فروش خودروسازی سایپا اعلام کرد نارنجی های جاده مخصوص برنامه ریزی کردند تا 40 هزار دستگاه شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک را در سال جاری روانه بازار کند.

تلاش سایپایی ها برای عرضه شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک را می توان به نوعی شبیخون سایپایی به ایران خودرو قلمداد کرد.

چندی پیش ایران خودرو اعلام کرد قصد دارد تا در نیمه دوم سال جاری محصول جدید خود یعنی “ری را” را روانه بازار خودرو کند. حالا به نظر می رسد سایپایی ها هم برای اینکه از رقیب خود عقب نمانند از برنامه ریزی خود برای عرضه شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک در نیمه دوم سال جاری رونمایی کردند.

البته نارنجی های جاده مخصوص قرار بود شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک را نیمه دوم سال گذشته روانه بازار کنند اما این اتفاق نیفتاد. به نظر می رسد زیر ساخت ها برای تولید انبوه شاهین پلاس مهیا نبود.

اصلی ترین تغییر اتفاق افتاده در شاهین پلاس به نسبت شاهین را باید در زیر در موتور آن جست و جو کرد جایی که قرار است نارنجی های جاده مخصوص از موتور جدید خود یعنی M16 به جای M15 توربو شارژ استفاده کنند.

موتور M16 موتوری است که سایپایی ها به نوعی از روی دست موتور ال-90 ساخته تا خاطره خوبی که مصرف کنندگان ال-90 داشتند را بتواند با شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک تکرار کند.

بازار خودرو بی قرار حضور دو محصول جدید ایران خودرو و سایپا است. بنابراین پیش بینی می شود حضور “ری را” و “شاهین پلاس با گیربکس اتوماتیک” را جز جذابیت های بازار در نیمه دوم 1403 قلمداد کرد.  

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *