0

چرت بازار خودرو ادامه دارد/ بیشترین تغییر قیمت به اطلس رسید + جدول قیمت

چرت بازار خودرو ادامه دارد/ بیشترین تغییر قیمت به اطلس رسید + جدول قیمت
بازدید 10

به گزارش اکوایران، تدوام ثبات قیمت دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو آرامش در میان خودروهای داخلی و مونتاژی را به آن نسبت می‌دهند. ارزیابی بازار نشان می‌دهد قیمت دلار امروز ثابت بوده و بازارهای موازی هم نوسان اندک افزایشی داشتند.  

روند آرام در بازار خودرو از یکشنبه هفته جاری در بازار شکل گرفت و این روند همچنان ادامه دارد، فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند که هفته اول مهر این روند تغییر کند.  

با ارزیابی بازار می‌‌توان گفت امروز بیشترین کاهش قیمت به «کوییک اتوماتR» رسید و کاهشی 4 میلیونی داشت و کاهش «پژو207 i اتوماتیک TU5P» هم به 3 میلیون تومان رسید و «اطلس» هم با افزایشی 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو207 i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس6 دنده توربو» هم در بازار امروز 888 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما «پژو 207 اتوماتیک TU5P» با کاهش 3 میلیونی در بازار 862 میلیونی تومان شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و 595 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» کاهش 2 میلیونی داشت و در بازار 878 میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم در بازار 624 میلیون تومانی ماند و «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بدون تغییر 850 میلیون تومان قیمت خورد.  

اکوووو 28

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 714 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش یک میلیونی تومانی داشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار 531 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی 4 میلیون تومانی داشت و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 413 میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 412 میلیون تومانی ماند و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار 520 میلیون تومان قیمت خورد.

photo_2024-09-18_18-41-49

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *