0

خبر جدید پژو به بازار رسید / تابستان برای این خودروها خوش یُمن نبود

خبر جدید پژو به بازار رسید / تابستان برای این خودروها خوش یُمن نبود
بازدید 4

به گزارش اکو ایران، تولید پژو در خرداد 1403 بیشترین تیراژ و در مرداد کمترین تیراژ تولید را تجربه کرد.

بررسی صورت های مالی ایران خودرو تا پایان شهریور سال جاری نشان می دهد این خودروساز در مجموع حدود 89 هزار و 100 دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را تولید کرده است.

خرداد ماه طلایی تولید پژو بود و این خودروساز در آخرین ماه بهار بیش از 23 هزار و 600 دستگاه پژو تولید کرد. بنابراین طی یک ماهه خرداد نزدیک به 26 درصد از تولید کل گروه پژو اتفاق افتاده است.

اما کمترین ماه تولید گروه پژو در مرداد امسال رقم خورد ایران خودرویی ها در دومین ماه تابستان 1403 تنها حول و حوش 10 هزار و 600 دستگاه تولید کردند.

تیراژ تولید گروه پژو در مرداد حتی از فروردین هم کمتر بوده است. ایران خودرویی ها در فروردین سال جاری در مجموع حول و حوش 10 هزار و 800 دستگاه از محصولات حاضر در سبد محصولاتی گروه پژو را تولید کردند.

مقایسه تولید گروه پژو در بهار 1403 و تابستان سال جاری نشان می دهد در سه ماهه اول امسال ایران خودرویی ها در مجموع حدود 53 هزار دستگاه گروه پژو تولید کردند.

اما در سه ماهه دوم سال جاری تولید گروه پژو به حوالی 36 هزار و 100 دستگاه کاهش یافت. بنابراین افت تولید تابستان امسال به نسبت بهار 1403 حول و حوش 32 درصد بوده است. بنابراین تابستان برای گروه پو خوش یُمن نبود.

چنانچه مقایسه ای میان تولید گروه پژو در پایان نیمه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم مشاهده می کنیم که تولید گروه پژو افتی بیش از 38 درصدی را به خود دیده است.

ایران خودرویی ها در پایان نیمه شهریور 1402 در مجموع بیش از 144 هزار و 800 دستگاه انواع پژو تولید کردند که در مقایسه با تیراژ تولید پایان شهریور 1403 یعنی حول و حوش 89 هزار و 100 دستگاه از کاهش تیراژ نزدیک به 55 هزار و 700 دستگاهی حکایت می کند.

این تیراژ تولید گروه پژو تا پایان شهریور 1403 خبر خوبی برای بازار نیست و متقاضیان این گروه خودرویی با نگرانی روند تولید پژو را در نیمه دوم سال جاری بررسی می کنند. زیرا این نگرانی وجود دارد که از مسیر تداوم کاهش تولید گروه پژو قیمت بازاری این گروه خودرویی افزایش یابد.

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *