0

خیال جانبازان متقاضی خودرو راحت شد / سنگ بزرگی از پیش پای خودروهای وارداتی برداشته شد

خیال جانبازان متقاضی خودرو راحت شد / سنگ بزرگی از پیش پای خودروهای وارداتی برداشته شد
بازدید 4

به گزارش اکو ایران، جانبازان می توانند با رعایت استاندارد خودرویی مورد نظر خود در زمان ثبت سفارش برای واردات که حداقل یورو 5 اعلام شده، بدون استعلام از سازمان محیط زیست نسبت به واردات خودرو اقدام کنند.

به نظر می رسد مدیران سازمان محیط زیست به دنبال این هستند تا با کاهش نامه نگاری درباره واردات خودروهای جانبازی علاوه بر کاهش مکاتبات و فرآیندهای اداری، امکان تسهیل در امور اجرایی مربوط به ثبت سفارش خودروهای مورد نظر جانبازان را فراهم کنند.

حذف استعلام از سوی سازمان محیط زیست مسیر واردات خودروهای جانبازی را هموار می کند و سنگ بزرگی را از جاده ورود محصولات برندهای بین المللی خودروسازی بر می دارد.

البته جانبازان واجد شرایط توجه کنند که رعابت استاندارد مربوط به واردات خودروهای مورد نظر آنها چنانچه مخدوش شده و آنها برای محصولی ثبت سفارش کنند که استاندارد آلایندگی آن زیر یورو 5 باشد در زمان ترخیص با چالش مواجه می شوند.

سازمان محیط زیست مسوولیت رعایت استاندارد آلایندگی خودروهای وارداتی را به عهده خود متقاضیان جانباز واجد شرایط گذاشته است.

البته فراموش نکنیم این اتفاق در حالی رقم خورده که خودروهایی که در لیست انتخابی جانبازان قرار دارد همگی محصول سال 2023 و همچنین سال 2024 هستند و بسیار بعید است استاندارد آلایندگی آنها زیر یورو 5 باشد.

بنابراین اقدام سازمان محیط زیست از این منظر که مسیر مکاتبات برای ثبت سفارش خودروهای جانبازی را کوتاه کرده، حائز اهمیت است.

واردات خودروهای جانبازی با اطلاعیه یازمان محیط زیست یک گام به جلو برداشته و باید منتظر ماند و دید خودروها چه زمانی در حوالی بازار دیده خواهند شد.    

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *