0

عرضه ۱۹ مدل خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه /زمان ثبت نام مشخص شد

عرضه ۱۹ مدل خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه /زمان ثبت نام مشخص شد
بازدید 10

به گزارش اکو ایران، از روز چهارشنبه دوم آبان و به مدت 6 روز، سامانه یکپارچه برای ثبت نام جدید خودروهای وارداتی باز می‌شود.

افرادی که متقاضی خرید خودروی وارداتی خارجی هستند باید نهایتا تا روز شنبه 5 آبان در یکی از بانک‌های واجد شرایط حساب وکالتی باز کرده و 500 میلیون تومان در آن بلوکه کنند.  

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه، 6هزار خودروی وارداتی در این طرح عرضه می‌شود و برندگان از طریق قرعه‌کشی مشخص می‌شود. در این طرح از میان 19 نوع محصول عرضه شده، 11 خودروی قیمت قطعی در مبادی ورودی و هشت خودروی دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند، و متقاضیان به ترتیب اولویت می‌توانند 5 انتخاب داشته باشند. 

در میان خودروهایی که قیمت قطعی آن ها اعلام شده، کمترین قیمت مربوط به خودروی چانگان CS35 است که نارنجی‌پوشان جاده مخصوص مسوول واردات آن است، این خودرو یک میلیارد و 40 میلیون تومان قیمت خورده.  بالاترین قیمت را هم سانگ پلاس PHEV  دارد. این خودروی چینی را که یکی از محصولات برند بی‌وای‌دی محسوب می‌شود، بی‌ام کارز وارد کرده و قیمت قطعی آن در مبادی ورودی 2 میلیارد و 231 میلیون تومان است.

زمان تحویل خودروها به متقاضیان بر اساس آیین نامه حداکثر زمان تحویل خودرو به متقاضیان چهار ماه است.متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه https://saleauto.ir/announcement مراجعه کنند.

photo_2024-10-21_12-59-33

قیمت‌های اعلام شده قیمت نهایی در مبادی ورودی است و هزینه‌هایی مثل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، کرایه حمل و .. به آنها اضافه می‌شود. 

photo_2024-10-21_13-06-08

در میان خودروهای اعلامی 8 خودرو هم به صورت علی‌الحساب قیمت‌گذاری شده‌اند که کمترین قیمت برای خودروی دانگ‌فنگ شاین مکس با یک میلیارد و 287 میلیون تومان از گروه ایران خودرو و بیشتری قیمت هم برای خودروی GWM TANK 300 با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است. 

برای این خودروها در زمان صدور فاکتور نهایی، هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و …به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

نکته مهم اینکه  افرادی که در مراحل قبل برای خودروهای وارداتی ثبت‌نام کردند و در پرتال خود گزینه ارسال به خودروساز یا رزرو را مشاهده می‌کنند، نمی‌توانند در این مرحله اقدام به انتخاب خودرو کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *