0

مشکلات زیرساختی بخش بهداشت و درمان کهگیلویه برطرف شود

مشکلات زیرساختی بخش بهداشت و درمان کهگیلویه برطرف شود
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر در دیدار با ربیس شبکه بهداشت کهگیلویه افزود: مجموعه بهداشت و درمان از اولویت‌های دولت است و توجه به آن جای خوشحالی و امید دارد.
وی با بیان اینکه حوزه درمان، سختی‌های فراوانی را تحمل می‌کند، تاکید کرد: این مجموعه هنوز گرفتار نبود زمین برای احداث بیمارستان بوده که نیازمند همدلی بین دستگاه‌ها هستیم.
امام جمعه دهدشت خاطر نشان کرد: احداث بیمارستان در کهگیلویه باقیات و صالحات است.
حجت الاسلام وحدانی‌فر ابراز داشت: مسؤولین ما در استان براحتی ویزیت می‌شوند و اگر در صف می‌ماندند این شرایط و سختی‌ها را بیشتر درک می‌کردند.
وحدانی‌فر با اشاره به شرایط اورژانس دهدشت، بیان کرد: تصاویر اورژانس دهدشت غیر قابل انکار هستند و این شرایط برای بیمار با تالمات روحی خیلی مطلوب نیست و بازنگری مسئله اورژانس یک ضرورت است.
وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی باید فکری برای شهرستان کهگیلویه کند، در بویراحمد چندین بیمارستان داریم، اما در دهدشت مشکل تخت و برانکارد داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *