0

نوار بهداشتی چه مارکی خوبه؟

تصویر پیدا نشد !
بازدید 14

نوار بهداشتی چه مارکی خوبه؟

مجموعه: اخبار پزشکی

تاریخ انتشار : پنج شنبه, 24 خرداد 1403 13:18

استفاده از نوار بهداشتی مرغوب، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که بانوان باید حتما به آن توجه داشته باشند. بحث بهداشت قاعدگی در زنان یکی از بحث‌های داغ امروزی به حساب می‌آید. با انتخاب نوار بهداشتی مناسب می‌توانید از بسیاری از بیماری‌های عفونی مربوط به دستگاه تناسلی زنان پیشگیری کنید. امروزه برندهای مختلفی در بازار اقدام به تولید انواع نواربهداشتی کرده‌اند؛ اما در این میان برخی بهتر از سایرین هستند. در این مطلب قصد داریم مروری بر بهترین برندهای نوار بهداشتی داشته باشیم و مرجعی برای مقایسه قیمت نوار بهداشتی معرفی کنیم.
 

 
پنبه ریز
یکی از بهترین برندهای حال حاضر در ایران، پنبه‌ریز است. این برند توانسته در تولید محصولات بهداشتی متنوع، بسیار موفق عمل کند. نوار بهداشتی بالدار پنبه ریز یکی از بهترین مدل‌های موجود است که می‌توانید آن را انتخاب کنید. این مدل نوار بهداشتی با توجه به طراحی خاصی که دارد، کاربردی‌تر است؛ علاوه‌بر این، در محصولات پنبه ریز، از بهترین جنس متریال استفاده می‌شود؛ به همین دلیل قدرت جذب نوار بهداشتی این برند بسیار بالاست.
هنگام خرید نوار بهداشتی پنبه ریز، با طیف وسیعی از محصولات مواجه می‌شوید. این برند سعی کرده است تا محصولات خود را در سایزهای مختلف و با ضخامت‌های متفاوت تولید و عرضه کند؛ به همین دلیل می‌توان محصولات برند پنبه ریز را مناسب هر نوع پوست و سایز بدنی دانست. بدیهی است که قیمت نوار بهداشتی برند پنبه ریز در بین محصولات مختلف این برند، با توجه به ویژگی‌های هر محصول، با یکدیگر متفاوت است. نوار بهداشتی پنبه ریز مدل blue، دایموند، لطیف و مدل n ازجمله مشهورترین مدل‌های نوار بهداشتی برند پنبه ریز هستند.
 
مای لیدی
یکی دیگر از برندهای بسیار مرغوب و البته پرطرف‌دار در ایران است. محصولات این برند هم مانند مای لیدی در طیف بسیار متنوعی عرضه شده‌اند. نوار بهداشتی مای لیدی مدل کلاسیک، مدل Cotton Feel Medium My Lady Sanitary Pad و مدل Thick And Large، ازجمله پرطرف‌دارترین محصولات این برند هستند. اگر نیاز به نوار بهداشتی سایز بزرگ دارید، می‌توانید از نوار بهداشتی بالدار مای لیدی مدل Classic Pink سایز بزرگ استفاده کنید.
 
برند تافته
در میان برندهای مختلف نوار بهداشتی، برند تافته گزینه بسیار مناسبی است. این برند توانسته محصولات متنوعی در زمینه بهداشت بانوان به بازار عرضه کند. قیمت نوار بهداشتی برند تافته با توجه به سایز و مدل، با یکدیگر متفاوت است. نوار بهداشتی تافته مدل Over Night ، نوار بهداشتی بالدار تافته ویژه شب، نوار بالدار نازک مشبک، نوار بهداشتی تافته طرح یلدا و نوار بهداشتی تافته مدل 10 مجموعه 4 عددی، ازجمله بهترین مدل‌هایی هستند که می‌توانید از برند تافته خریداری کنید.
 
جدای از نوار بهداشتی، محصولات بهداشتی دیگری هم از برند تافته در بازار موجود هستند که ارزش خرید دارند. پد بی اختیاری بانوان تافته مدل HBL، پد روزانه تافته و زیرانداز بهداشتی، از دیگر محصولات برند تافته هستند. تمامی این محصولات با بالاترین کیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه شده‌اند.
 
برند PRISTIVE
یکی دیگر از برندهای خوب بازار، PRISTIVE است. این برند توانسته نوار بهداشتی‌هایی با کیفیت بالا و تنوع زیاد را به بازار عرضه کند. قیمت نوار بهداشتی این برند مانند سایر برندهای نام برده شده در سطح متوسطی قرار دارد. اگر به‌دنبال نوار بهداشتی با سایز بزرگ هستید، نوار بهداشتی خیلی نازک سایز بزرگ پریستیو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد..
 

 
مولپد
برند مولپد یکی از بهترین برندهای بازار محسوب می‌شود. این برند تنوع فوق‌العاده زیادی در تولید انواع نوار بهداشتی دارد. اگر سری به محصولات بهداشتی بانوان بزنید، متوجه خواهید شد که مولپد در تولید سایر محصولات بهداشتی هم بسیار فعال است.
 
نوار بهداشتی مولپد مدل نیم ضخیم برای افرادی مناسب است که به‌دنبال یک نوار بهداشتی با قدرت جذب خوب و سایز مناسب هستند. نوار بهداشتی بالدار خیلی بزرگ کلاسیک هم برای افراد با سایز بزرگ مناسب‌تر است؛ البته قیمت نوار بهداشتی سایز بزرگ مولپد نسبت‌به سایر موارد کمی بیشتر در نظر گرفته شده‌است.
 
در میان محصولات مولپد می‌توانید نوار بهداشتی‌هایی با رایحه‌های مختلف را هم پیدا کنید. نوار بهداشتی مولپد با رایحه آلوئه‌ورا و نوار بهداشتی مولپد Maxi همراه با عصاره پنبه دو مدل از این نوع نوار بهداشتی‌ها هستند. اگر به‌دنبال نوار بهداشتی هستید که کمترین میزان حساسیت را ایجاد کند، بهتر است به سراغ نوار بهداشتی مولپد مدل پنبه‌ای بروید. این مدل نسبت‌به سایرین می‌تواند برای افراد حساس گزینه مناسب‌تری باشد.
 
سپتونا
برند سپتونا را هم می‌توان جزو برندهای خوب بازار به حساب آورد. این برند توانسته در تولید انواع محصولات بهداشتی بانوان، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. با توجه به نیاز و قیمت نوار بهداشتی می‌توانید نمونه مناسبی را در محصولات سپتونا انتخاب کنید. در ادامه به چند محصول پرطرف‌دار از این برند اشاره می‌کنیم.
 
نوار بهداشتی حساس شب سپتونا در سایز خیلی بزرگ طراحی و تولید شده‌است. این نوار بهداشتی برای افراد با پوست حساس و خون‌ریزی شدید، انتخاب بسیار خوبی به حساب می‌آید. نوار بهداشتی فیل فری سپتونا هم گزینه مناسب دیگری برای افراد با سایز بزرگ است. این دو مدل نوار بهداشتی را می‌توانید برای شب استفاده کنید. قدرت جذب بالای این دو مدل کمک می‌کند تا بانوان زمان قاعدگی را به راحتی پشت‌سر بگذارند.
 
اگر احساس می‌کنید به نوار بهداشتی با سایز متوسط و قدرت جذب بالا احتیاج دارید، نوار بهداشتی سپتونا مدل Normal Feel Free برای شما مناسب‌تر است. ضخامت این مدل نوار بهداشتی نازک است و هنگام استفاده دچار مشکل نخواهید شد. در بحث قیمت نوار بهداشتی، علاوه‌بر سایز، جنس مواد استفاده شده هم تاثیرگذار است. هر چه مواد مرغوب‌تر باشند، قدرت جذب آن‌ها بالاتر است و در نهایت قیمت بالاتری هم دارند.
 
کوتکس
برند کوتکس هم برند خوش نامی در حوزه تولید محصولات بهداشتی به حساب می‌آید. نوار بهداشتی کوتکس مدل Ultra Gece در بسته 16 عددی تولید و عرضه شده‌است. مدل ultra uzun، یکی دیگر از مدل‌های پرطرف‌دار از برند کوتکس است. اگر به‌دنبال نوار بهداشتی برای استفاده در شب هستید هم نوار بهداشتی کوتکس مدل شب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
 

 
کلام آخر
هنگام خرید نوار بهداشتی با گزینه‌های مختلفی مواجه خواهید شد. در میان برندهای مختلف برخی نسبت‌به سایرین عملکرد بهتری دارند. در این مطلب راجع‌به برندهای مشهور و مرغوب تولیدکننده نوار بهداشتی در بازار ایران صحبت کردیم. برای استعلام قیمت نوار بهداشتی می‌توانید به وب‌سایت ایمالز مراجعه کنید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت محصول مورد نظر خود را از فروشنده‌های مختلف استعلام کرده و محصول را با پایین‌ترین قیمت موجود در بازار پیدا کنید.
 
 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *