0

بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران (سال 1403)

تصویر پیدا نشد !
بازدید 21

بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران (سال 1403)

مجموعه: اخبار پزشکی

تاریخ انتشار : چهارشنبه, 20 تیر 1403 16:53

 
دندان ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت هستند که به مقدار زیادی در زیبایی چهره تاثیر دارند. حال اگر دندانی را از دست بدهید، به خصوص اگر جزو دندان‌های جلویی باشد، موقع صحبت کردن یا خندیدن احساس بدی را تجربه می‌کنید. به لطف پیشرفت تکنولوژی در دندانپزشکی دیجیتال مشکلات دندانی شما به راحتی برطرف خواهند شد. با مراجعه به بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران به کمک تکنیک‌های دندانپزشکی دیجیتالی مثل ایمپلنت دیجیتال در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل با نواقص دندانی خود خداحافظی کنید. ایمپلنت به شیوه دیجیتال یکی از بهترین راه‌ها برای اصلاح طرح لبخند شماست. در ادامه ویژگی های بهترین دکتر دندانپزشک دیجیتال در تهران را معرفی میکنیم.
 
مزایای ایمپلنت دیجیتال دندان
ایمپلنت دندان، که عملکردی شبیه به دندان‌های طبیعی دارد و می‌تواند دندان‌های آسیب دیده را بهبود دهد، از نظر گفتاری هم اثر مثبتی دارد نسبت به پروتزهای سنتی. یکی از ویژگی‌های اساسی این روش درمانی، تحریک استخوان فک را تقویت کرده و از تخریب استخوان در طول زمان جلوگیری می‌کند. امتیازات برتری ایمپلنت دیجیتال دندان نسبت به روش سنتی عبارتند از:
 
۱. دقت بالا در تشخیص و ترمیم مشکلات دندانی: استفاده از تکنولوژی‌های تصویربرداری پیشرفته و توموگرافی کامپیوتری (CBCT)، به دندان‌پزشکان امکان می‌دهد تا ساختار سه‌بعدی دندان را با دقت بررسی کرده و بهترین راهکارها را برای ترمیم ایمپلنت‌ها ارائه دهند.
 
۲. استفاده از فناوری CAD/CAM در طراحی و ساخت: فناوری CAD/CAM باعث می‌شود که هر ایمپلنت با دقت بسیار بالا و به تطابق با نیازهای خاص هر بیمار ساخته شود.
 
۳. استحکام بالا و زمان درمان کوتاه: ایمپلنت‌های دیجیتال به عنوان گزینه‌ای مطمئن و با استحکام بالا در ترمیم دندان‌های از دست رفته یا آسیب‌دیده شناخته می‌شوند. با استفاده از اسکن داخل دهانی دیجیتالی و تکنیک‌های جدید و کارآمد، قرار دادن ایمپلنت در دهان در یک بازه زمانی کوتاه مدت انجام می‌شود که در روش سنتی این کار ممکن است به دلیل تمامی مراحل درمانی که دندانپزشک باید انجام دهد، تا سه برابر زمان برای قراردادن ایمپلنت‌ها در دهان نیاز باشد.
 
در نهایت مطالعات بالینی نشان می‌دهند که ایمپلنت‌ دندان به طور کلی می‌توانند بیش از ۳۰ سال دوام داشته باشد. این مزایا را نیز می‌توان در ایمپلنت‌های دیجیتال و استفاده از تکنولوژی دندانپزشکی دیجیتال یافت.
 

 
روش‌های انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال تهران
جراحی ایمپلنت یک پروسه درمانی بسیار استرس‌زا و سخت است. اگر به فکر ایمپلنت دندان خود هستید، باید برای انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران قدری وسواس به خرج بدهید تا نتیجه دلخواه خود را بگیرید. برای اینکه بهترین دکتر ایمپلنت را انتخاب کنید، می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:
* مراجعه به وبسایت کلینیک دندانپزشکی مورد نظرتان و بررسی خدمات ارائه شده توسط بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران.
 
* مطالعه نظرات بیماران قبلی درباره خدمات ایمپلنت دیجیتال.
 
* استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار برای یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران.
 
* درخواست راهنمایی از آشنایان خود که تجربه‌ی مراجعه به متخصصان ایمپلنت دیجیتال را داشته‌اند.
 
* مقایسه روش‌های ایمپلنت سنتی و دیجیتال به همراه مزایا و معایب آن‌ها.
 
* . معاینه‌ی اولیه و مشاوره با بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران برای اطمینان از تخصص و تجربه‌ی ایشان.
 
و در نهایت، برای معاینه قبل از شروع درمان ایمپلنت، به کلینیک دندانپزشکی مورد نظرتان مراجعه کنید تا از صلاحیت بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران اطمینان حاصل کنید.
 

 
خدمات کلینیک ایمپلنت دیجیتال دکتر نوشین نصیری
در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری، تیمی از تخصص‌های مختلف دندانپزشکی در کنار هم کمک می‌کنند تا بهترین خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهند. با کمک جدیدترین فناوری دندانپزشکی دیجیتال (CAD-CAM)، امکان انجام تمامی خدمات دندانپزشکی به شیوه‌ای کاملا مدرن و دیجیتالی فراهم شده است.
 
نخست با کمک اسکنر داخل دهانی، از دهان و دندان‌ها با دقت بسیار بالا (در حد میکرون) تصاویر سه‌بعدی تهیه می‌کنیم. این روش به متخصصان کلینیک دکتر نصیری این امکان را می‌دهد که ساختار سه‌بعدی دقیق دندان و موقعیت ایده‌آل برای ایمپلنت‌ها را بررسی کنند و ایمپلنت‌هایی با دقت بالا انجام دهند. از فناوری‌های متداول مورد استفاده در ایمپلنت دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
* اسکنر دیجیتالی برای قالب‌گیری دندان 
* دستگاه عکسبرداری دیجیتالی
 * دوربین داخل دهانی برای بررسی داخل دهان
 * مدل‌سازی سه‌بعدی کامپیوتری برای مشخص‌کردن وضعیت استخوان فک و اعصاب 
* تکنولوژی کد / کم (CAD/CAM)
 
 

 
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر ویدیویی و تصاویر قبل و بعد واقعی ایمپلنت دندان به صفحه اینستاگرام دکتر نوشین نصیری با نام dr.nassiriclinic مراجعه نمایید.
 
مراقبت های بعد از ایمپلنت دیجیتال دندان
بعد از ایمپلنت دندان دیجیتال، مراقبت ویژه و دقیق می‌تواند بهبود طول عمر ایمپلنت دندان را تضمین کند. بعد از انجام ایمپلنت دندان جلو ، نیاز است که بهتر و با دقت بیشتری به مراقبت از دهان خود بپردازید. پس از عمل کاشت ایمپلنت دیجیتال، کمی تورم و درد طبیعی است که می‌توانید با مصرف داروها و استفاده از کمپرس سرد این درد را کنترل کنید. در صورت ادامه داشتن تورم و درد بیش از ۴۸ ساعت، حتما در اسرع وقت به دندانپزشک خود اطلاع دهید. مراقبت‌های اصلی پس از ایمپلنت دیجیتال عبارتند از:
* رعایت دقیق دستورات مصرف آنتی‌بیوتیک‌های تجویز شده و پرهیز از مصرف بی رویه داروها.
 
* شستشوی دهان با محلول آب و نمک در روزهای اول پس از جراحی.
 
* احتیاط در مصرف غذا و نوشیدنی‌ها و استفاده از مسواک‌های نرم و مناسب برای شستشوی دهان.
 
* مراجعه منظم به دندانپزشک برای بررسی وضعیت ایمپلنت و سلامت دندان‌ها.
 
* استفاده از نخ دندان و مسواک پس از هر وعده غذایی.
 
* استفاده از دهانشویه طبق توصیه دندانپزشک.
 
* ترک یا کاهش مصرف الکل و دخانیات.
 
* فعالیت و ورزش منظم برای حفظ سلامت بدن و افزایش عمر ایمپلنت.
 
* تغییر در رژیم غذایی و مصرف مواد غذایی مفید برای استخوان و دندان و پرهیز از مصرف مواد قندی و شیرینی‌جات.
 
رعایت این مراقبت‌ها می‌توانند به طولانی‌تر کردن عمر ایمپلنت و حفظ سلامت دهان و دندان شما کمک کنند.
 

 
جمع بندی
برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران، نیازی نیست راه طولانی را طی کنید. در کلینیک دندانپزشکی دکتر نصیری می‌توانید با خیال راحت از جدیدترین فناوری‌های دیجیتال در عرصه دندانپزشکی استفاده کنید. با انجام ایمپلنت دیجیتال در کلینیک دکتر نصیری، زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز می‌گردانید. برای مشاوره رایگان ایمپلنت و اطلاع از شرایط پرداخت هزینه ها با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.
۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵ – ۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *