0

روش نوین برای درمان کیست‌های پوستی بدون دوره نقاهت

روش نوین برای درمان کیست‌های پوستی بدون دوره نقاهت
بازدید 34

الهه لطفی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ابداع روش جدیدی برای درمان هیدرادنیت چرکی خبر داد و گفت: این یک روش بسیار نوین برای درمان کیست‌های مولد بیماری است.
وی ادامه داد: با استفاده از دستگاهی که به اتفاق یک شرکت دانش بنیان ایرانی ساخته شده، انتقال جریان RF از طریق کانولا، امکان تخریب کیست‌ها در یک الی دو جلسه و بدون آنکه بیمار دوره نقاهتی داشته باشد، فراهم می‌شود.
لطفی ادامه داد: متأسفانه در تکنیک‌های قدیمی، پوست منطقه آسیب‌دیده به‌طور کامل برداشته می‌شد و از سایر نواحی بدن بیمار، پوست به آن قسمت پیوند زده می‌شد اما این تکنیک جدید و راحت، جایگزین مطمئنی برای جراحی‌های سنتی است.
به گفته وی، در واقع با این روش، یک بیماری مزمن و التهابی که معمولاً نواحی زیر بغل را درگیر می‌کند و تا کنون هیچ دارو و روش قطعی برای درمان بیماری وجود نداشته، درمان می‌شود.
لطفی اضافه کرد: اگرچه روش‌های درمانی دیگری برای کنترل بیماری معرفی شده که شامل انواع درمان‌های دارویی بسیار گران‌قیمت و پر عارضه است اما در نهایت جراحی با هدف تخلیه ضایعات انجام می شده اما در روش جدید، امواج رادیو فرکانسی برای تخریب و بازسازی فیبرهای کلاژن با موفقیت عمل کرده است.
به گفته این متخصص پوست، مو و زیبایی، این روش که در یکی از معتبرترین مجلات پزشکی برای اولین بار به دنیا ارائه شده و هم اکنون در حال انجام است نتایج آن امیدوارکننده بوده است و نیاز بیمار را به هر نوع درمان دیگری برطرف کرده
لطفی تأکید کرد: این روش نه تنها به کاهش درد و عوارض جانبی کمک می‌کند، بلکه زمان بهبودی بیمار را نیز به حداقل می‌رساند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *