0

الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور

الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید و توزیع آن در سراسر کشور صبح امروز پنج شنبه ۱۹ مهرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

این دومین مرحله توزیع آمبولانس‌های جدید و پیشرفته سازمان اورژانس کشور پس از توزیع ۵۰ دستگاه آمبولانس است که در این مرحله، ۱۰۸ دستگاه آمبولانس در تمام استان‌ها و ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع می‌شود.

همچنین با توجه به فرسودگی ۳ هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور، از این پس ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس بر اساس قرارداد تأمین ۶۲۵ دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس کشور می‌شود و در هفته‌های آینده دو مناقصه برای خرید ۹۰۰ دستگاه آمبولانس برگزار می‌شود و این تجهیزات تا سال آینده به ظرفیت کشور افزوده می‌شود.

آمبولانس‌هایی که امروز رونمایی شد، از نوع پیشرفته و به روز با ظرفیت ۶ سیلندر و بیش از ۳ هزار اسب بخار است و با مدل‌های ۲۰۲۴ و حتی ۲۰۲۵ تأمین و توزیع شده و می‌شود.

رویکرد دولت و وزارت بهداشت، نوسازی ناوگان اورژانس است که خرید و توزیع این آمبولانس‌ها با اولویت نیازمندی‌ها مشخص شده و مناطق محروم، انجام می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *