0

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۳ نفر از ماماهای شبکه بهداشت

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۳ نفر از ماماهای شبکه بهداشت
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا ظفرقندی در این پیام گفت: درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم موجب تأثر و تالم خاطر اینجانب گردید. فقدان این تلاشگران عرصه سلامت را به خانواده این عزیزان، جامعه مامایی و کادر سلامت کشورمان، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی در پایان این پیام افزود: ضروری است رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد موضوع را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خودروی حامل کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز که در حال مأموریت بوده اند ساعت ۹:۴۳ دقیقه دیروز دوشنبه در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه واژگون که بر اثر آن ۲ خانم ۳۰ و ۲۸ ساله جان خود را از دست دادند.

همچنین در این حادثه ۲ خانم ۴۸ و ۴۲ ساله و یک مرد ۶۱ ساله دچار مصدومیت شدند که برای درمان توسط امدادگران فوریت‌های پزشکی به بیمارستان مادر رامهرمز اعزام شدند که یکی از مصدومان به رغم تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *