0

کشف ۷۰۰۰ بسته داروی دام و طیور قاچاق در تهران

کشف ۷۰۰۰ بسته داروی دام و طیور قاچاق در تهران
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی است.
وی افزود: کالای قاچاق باعث می‌شود به تولیدکنندگان داخلی آسیب‌های جدی وارد شود؛ به همین دلیل برخورد پلیس با قاچاقچیان ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ادامه داد: قاچاقچیان تنها به دنبال سود خود هستند و قطعاً اقلام با کیفیت وارد کشور نمی‌کنند. این کالاها عمدتاً غیراستاندارد و یا تاریخ مصرف گذشته هستند که از طریق قاچاق وارد کشور می‌شوند.
افشاری با اشاره به اهمیت سلامت دام و طیور در کشور گفت: برخورد با سودجویان عرصه دارو علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت دام و طیور را نیز به مخاطره می‌اندازد و از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است. همچنین ممکن است سلامت انسان‌ها نیز به خطر بیفتد به همین دلیل در راستای طرح برخورد با احتکار و قاچاق کالا، یک انبار داروی دام و طیور قاچاق در پایتخت کشف شد.
وی افزود: در بازدید از این انبار، ۷ هزار بسته انواع داروی دام و طیور قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *