0

جمع آوری ۴۰ میلیارد ریال اقلام خوراکی و مکمل غیرمجاز در کاشان

جمع آوری ۴۰ میلیارد ریال اقلام خوراکی و مکمل غیرمجاز در کاشان
بازدید 11

محمداسماعیل شهاب الدین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی های مداوم از واحدهای عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ مورد بازرسی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها تحت عنوان نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک بوده است، ابراز داشت: طی این بازدیدها و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال اقلام قاچاق، غیرمجاز و فرآورده های دست ساز جمع آوری شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع شده است، تصریح کرد: این بازرسی ها همچنان ادامه دارد و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

وی همچنین از پلمب یک واحد عطاری در کاشان خبر داد و گفت: این واحد صنفی به دلیل عرضه داروهای غیرمجاز، قاچاق و مخدر و همچنین دخالت در امور پزشکی پلمب شد.

شهاب الدین با اشاره به اینکه ارزش اقلام جمع آوری شده از این واحد صنفی بیش از ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: همشهریان عزیز می توانند هرگونه شکایت از واحدهای عطاری را به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان واقع در خیابان آیت الله طالقانی، محراب ۲۶ و یا به شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۳۰۲۵ داخلی ۱۵۳ اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *