0

انتقال سازمان غذا و دارو/ وضعیت نقدینگی دارو مناسب نیست

انتقال سازمان غذا و دارو/ وضعیت نقدینگی دارو مناسب نیست
بازدید 2

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر شرایط دارویی کشور پایدار است گفت: امیدواریم با ادامه تخصیص ارز به این صنعت وضعیت کماکان پایدار باشد و مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوبی که در دولت قبل رخ داد خرید ساختمان جدید سازمان غذا و دارو است اظهار داشت: ساختمان قبلی سازمان فرسوده بود و به زودی سازمان غذا و دارو به ساختمان جدید نقل مکان خواهد کرد.

محمدی با اشاره به اینکه کمبودهای دارویی به نسبت سال گذشته به کمترین میزان رسیده است بیان کرد: وضعیت نقدینگی صنعت دارو مناسب نیست و باید نقدینگی صنعت تأمین شود تا بتوانیم کمبودها را مدیریت کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه سازمان تلاش کرد تا قیمت‌گذاری متناسب با تورم انجام شود بیان کرد: تلاش کردیم در این راستا آسیبی به مردم و تولیدکنندگان نرسد، در حوزه تجهیزات و شیرخشک نیز وضعیت پایدار است و امیدواریم با کمک دو دستگاه اصلی که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی هستند اعتبارات بیمه‌ها و دارویار به موقع پرداخت شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *