0

صادرات مکمل‌های دارویی یک شرکت بنیان به اوراسیا

صادرات مکمل‌های دارویی یک شرکت بنیان به اوراسیا
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سارا سپهر مدیرعامل شرکت دانش بنیان ابیان فارمد با اعلام این خبر گفت: از امروز به بعد کودکان در کشورهای دیگر نیز طعم و کیفیت بالای مکمل‌های ساخت این مجموعه دانش بنیان ایرانی را تجربه می‌کنند. صادرات محصولات لیکوفمیلی «برند سلامت کودکان» به کشورهای اوراسیا ثابت کرد که ایران عزیز نه تنها در تولید دارو بلکه در تولید مکمل نیز کیفیت قابل رقابت جهانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: لیکوفمیلی خانواده‌ای از شربت‌های مکمل کودکان و بزرگسالان است که در حال حاضر صادرات شربت‌های مکمل به کشورهای اوراسیا شامل لیکو زینک، لیکو مولتی، لیکو میون، لیکو رویال و لیکو آپ می‌شود. شربت‌های لیکوفمیلی در کنار کاربرد تخصصی‌ای که دارند به تأمین ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز روزانه بدن نیز کمک می‌کنند.

سپهر در ادامه بیان کرد: به عنوان یکی از شرکت‌های صنعت داروسازی، باور داریم که با ارتقای کیفیت و بهره‌وری، صنعت دارو و مکمل‌های دارویی ایران می‌تواند در بازارهای بین‌المللی حضوری چشمگیر داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *