0

۲۸۴ مورد حریق در کرج اطفا شد

۲۸۴ مورد حریق در کرج اطفا شد
بازدید 41

محمد یساولی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: طی ماه گذشته، با حضور ۳ هزار و ۱۴۷ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲ ایستگاه به مدت ۸۲۷ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و یک هزار و ۱۵۲ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۸۴ مورد حریق و ۴۹۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۱۰ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان انجام شد، اضافه کرد: طی ماهی که گذشت ۲۲۱ مورد نجات یافته، ۶۹ مصدوم و ۹ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین مأموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۶۹ مأموریت، ایستگاه ۱۰۲ با ۵۳ مأموریت و ایستگاه ۱۱۴ با ۳۵ مأموریت اعزامی انجام شد، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری ۲۸ مورد جواز و ۲۰۴ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.
یساولی صدور ۲۳ مورد گواهی علت حریق و ۸۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۵۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۳۹ مورد در حوزه ایمنی شهری، بازدید از صنوف به تعداد یک مورد در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *