0

یک فوتی بر اثر سقوط خودرو به دریاچه سد علویان مراغه

یک فوتی بر اثر سقوط خودرو به دریاچه سد علویان مراغه
بازدید 55

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا طریقی‌نیا روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: آتش‌نشانان با توجه به فاصله دریاچه سد با شهر، حوالی ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به محل رسیدند و عملیات نجات را آغاز کردند.
وی با بیان اینکه خودرو بر اساس آثار به جا مانده از گاردریل عبور، و به دریاچه سقوط کرده بود، اضافه کرد: در این عملیات چهار غواص حضور یافتند و در نهایت جسد یکی از سرنشینان خودرو از آب بیرون کشیده شد.
به گفته وی ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودرو قبل از حضور آتش‌نشان‌ها به بیرون هدایت شده و به احتمال زیاد شنا بلد بودند که خود را نجات دادند و اکنون تحت درمان هستند.
طریقی‌نیا این را هم بیان کرد که گروه غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه متشکل از ۹ نفر به شهرستان‌های اطراف از جمله هشترود، عجب‌شیر و ملکان نیز خدمات امداد و نجات ارائه می‌دهد.
وی با هشدار به شهروندان و مسافران این شهرستان بیان کرد: در فصل جاری و با بالا آمدن سطح آب دریاچه، انتظار می‌رود تا گردشگران توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و از نزدیک شدن به دریاچه خودداری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *