0

حادثه هوایی برای هواپیمای معاون رئیس جمهور «مالاوی»

حادثه هوایی برای هواپیمای معاون رئیس جمهور «مالاوی»
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، هواپیمای حامل معاون رئیس‌جمهوری مالاوی به همراه ۹ نفر دیگر از سرنشینانش از صفحه رادار ناپدید شد.
پایگاه خبری روسیا الیوم دوشنبه شب به نقل از دفتر ریاست جمهوری مالاوی اعلام کرد که هواپیمای حامل «ساولوس چیلیما» (Saulos Klaus Chilima) معاون رئیس جمهور و ۹ سرنشین دیگر از صفحه رادار ناپدید شده است.
دفتر ریاست جمهوری مالاوی روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «یک هواپیمای متعلق به نیروهای مسلح این کشور پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی لیلونگوه در پایتخت این کشور از صفحه رادار ناپدید شد.»
به نوشته روسیا الیوم، پس از اینکه مقام‌های شرکت هواپیمایی این کشور نتوانستند با هواپیمای حامل معاون رئیس جمهور ارتباط برقرار کنند، رئیس‌جمهوری این کشور دستور عملیات جست‌وجو و نجات را صادر کرد.
مقامات این کشور در این ارتباط اعلام کردند که رئیس‌جمهور مالاوی سفر خود به باهاما را لغو کرده و به همه نهادها دستور داد تا عملیات جستجو و امداد و نجات این هواپیما را آغاز کنند.
به گزارش دفتر اطلاع رسانی دولت مالاوی، تیم‌های امدادی در تلاش برای یافتن اخباری از این هواپیما و سرنشینان آن هستند. با این حال، مقامات محلی هنوز با قطعیت درباره سقوط این هواپیما سخن نگفته‌اند.
گفتنی است که قرار بود هواپیما درست بعد از ساعت ۱۰ به وقت محلی در فرودگاه بین المللی «موزو» در شمال کشور فرود بیاید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *