0

انتقال ۷۰ شهید وبیش از ۳۰۰ زخمی به بیمارستان شهداء الاقصی ازدیروز

انتقال ۷۰ شهید وبیش از ۳۰۰ زخمی به بیمارستان شهداء الاقصی ازدیروز
بازدید 75

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که از دیروز تاکنون در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۷۰ شهید و بیش از ۳۰۰ زخمی به بیمارستان «شهدا الاقصی» این باریکه منتقل شده‌اند.
سازمان پزشکان بدون مرز تصریح کرد: اوضاع وحشتناک است و با افزایش جنون‌آمیز خشونت‌ها در نقاط مختلف نوار غزه ساختار پزشکی و بهداشتی این باریکه به مرز فروپاشی رسیده است.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است که شمار قربانیان غیرنظامی در نوار غزه نشانگر نادیده‌گرفتن کامل حیات بشری در این باریکه است.
کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش داد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۳۶۵۸۶ نفر از ساکنان این باریکه به شهادت رسیده‌اند.
علاوه بر این بر اساس بیانیه صادرشده از سوی این نهاد پزشکی فلسطینی حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، زخمی‌شدن ۸۳ هزار و ۷۴ فلسطینی را در پی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *