0

شهادت ۸۰۰ فلسطینی در نوار غزه طی فقط ۱۲ روز

شهادت ۸۰۰ فلسطینی در نوار غزه طی فقط ۱۲ روز
بازدید 37

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد که در نتیجه بمباران شدید و حملات زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ابتدای ماه ژوئن جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۲۴۰۰ نفر زخمی شده اند.
سازمان پزشکان بدون مرز با اعلام این خبر افزود که دیگر نمی تواند این ادعا را بپذیرد که اسرائیل تمام اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از کشتار غیرنظامیان انجام داده و این فقط یک ادعای تبلیغاتی است.
این سازمان تأکید کرد: حملات زمینی هولناک اسرائیل به نوار غزه بیانگر بی‌توجهی آشکار به جان فلسطینی ها است و ما پایان فوری قتل عام در نوار غزه راخواستاریم.
اعلام این آمار هولناک در حالی صورت می‌گرد که صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) هم در گزارشی اعلام کرد که بیش از سه هزار کودک در نوار غزه از سوء‌تغذیه رنج می برند و به دلیل محرومیت از درمان لازم در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوارغزه در معرض خطر مرگ قرار دارند.
بر اساس گزارش یونیسف، در ارسال کمک های غذایی به شمال نوار غزه بهبود اندکی به وجود آمده است، در حالی که دسترسی بشردوستانه به جنوب این باریکه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که کودکان بیشتری را در معرض خطر سوء تغذیه قرار می دهد.
یونیسف تأکید کرد که حملات وحشتناک اسرائیل و آوارگی بر دسترسی خانواده‌های فلسطینی به امکانات و خدمات مراقبت های بهداشتی تأثیر گذاشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *