0

از فعالیت های شبانه روزی جامعه محترم پرستاری در ایام نوروز صمیمانه سپاسگزاریم/ مسئولین به فکر برآورده کردن مطالبات به حق جامعه‌ پرستاری باشند/ عملکرد صدا و سیما در ایام نوروز در خصوص جامعه پرستاری بسیار نامطلوب بود

از فعالیت های شبانه روزی جامعه محترم پرستاری در ایام نوروز صمیمانه سپاسگزاریم/ مسئولین به فکر برآورده کردن مطالبات به حق جامعه‌ پرستاری باشند/ عملکرد صدا و سیما در ایام نوروز در خصوص جامعه پرستاری بسیار نامطلوب بود
بازدید 76

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در گفت و گو با خبرنگار این سازمان ضمن تشکر از پرستاران برای ارائه خدمات شبانه روزی در ایام نوروز، از مسئولین مربوطه در خصوص بر زمین ماندن مطالبات جامعه پرستاری گلایه کرد و از آن ها درخواست کرد تا در سال جدید پیرامون برآورده کردن این مطالبات اهتمام ورزند.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام پرستاری،محمد تقی جهانپور در گفتگو با خبرنگار این سازمان عنوان داشت : ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از زحمات کلیه پرستاران عزیز و صبورمان در جای جای میهن اسلامی به سبب ارائه خدمت و التیام دردمندان در ایام نوروز صمیمانه تشکر می کنم.
 
وی‌ بیان کرد: بی شک فعالیت های درمانی و مراقبتی در ایام تعطیلات بویژه نوروز که با دوری از خانواده و آئین های سنتی همراه است، اجری الهی دارد کما اینکه این ایام با ماه مبارک رمضان و روزه داری همراه شده و عنایات الهی را بیشتر کرده است .
در ایام نوروز جامعه‌پرستاری به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی بوده اند که توجه بیشتر مسئولان و کارگزاران نظام را جهت پیگیری و اجرای مطالبات به حق این عزیزان طلب می کند. مطالباتی که سال ها است بر زمین مانده و اگر در سال جدید به آن ها توجه نشود، با بحران های زیادی رو به رو خواهیم شد.
 
رئیس کل سازمان نظام پرستاری در پایان عنوان کرد: شایسته بود در این ایام که پرستاران شبانه روز در حال خدمت به جمع کثیری از مردم بوده اند بیشتر رشادت ها و مجاهدت های عزیزان به نحو مطلوب در رسانه ملی بازتاب می یافت، اما متاسفانه رویکرد ناصواب سازمان صداوسیما در جهت توهین و بی احترامی به پرستاران در برخی برنامه ها وجود داشت که طبیعتاً منجر به نارضایتی گسترده پرستاران شد و بازنگری مدیران ارشد این سازمان پیرامون راهبرد های خود را ضروری می‌سازد.

ino.ir/1/1628/2151

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *