0

تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی

تجمع جامعه پزشکی مازندران در محکومیت جنایات صهیونیستی
بازدید 70

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع اعتراض آمیز پزشکان و کادر درمان بیمارستان بوعلی سینا ساری به همراه جمعی از اعضای هیأت رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظهر سه شنبه در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه و بمباران جنایتکارانه سفارت ایران در سوریه و به شهادت رسیدن تعدادی از دیپلمات‌های ایرانی برگزار شد.
کادر درمانی مازندران در این تجمع ضدصهیونیستی با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر رژیم کودک کش و مرگ بر آمریکا، اعتراض خود را به اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی ابراز و این جنایت آنان را محکوم کردند.
این تجمع ضدصهیونیستی به همت بسیج جامعه پزشکی استان و با همکاری ستاد نکوداشت مناسبت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور معاونان، مدیران و کارکنان ستادی و کادر درمان و پزشکان بسیج جامعه پزشکی در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در مرکز آموزشی درمانی بوعلی سینا ساری برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *