0

پیام تبریک دکتر حضرتی به رئیس کل سازمان نظام پرستاری

پیام تبریک دکتر حضرتی به رئیس کل سازمان نظام پرستاری
بازدید 16

دکتر مریم حضرتی، معاون پرستاری سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی انتخاب دکتر احمد نجاتیان را به سمت رئیس کل سازمان نظام پرستاری به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، متن پیام دکتر مریم حضرتی به این شرح است:

 

جناب آقای دکتر احمد نجاتیان 

رئیس محترم سازمان نظام پرستاری ایران

با سلام و عرض ادب 

انتخاب شایسته جناب عالی را به عنوان رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران توسط اعضای محترم شورای عالی نظام پرستاری  به جامعه محترم پرستاری ایران تبریک و تهنیت عرض مین مایم. امید است با توجه به توانمندی، مدیریت راهبرانه و قدرت خلاقه‌ای که در جناب عالی سراغ دارم و در ظل عنایات خاصه خداوند قادر، بتوانید در جهت ارتقاء علمی و عملی حرفه پرستاری، سربلندی و سرفرازی پرستاران ایران در سطح بین‌الملل و حفظ حرمت و جایگاه واقعی پرستاران در نظام  سلامت مقتدرانه به پیش بروید.

 همچنین انتظار می‌رود با دانش و تجربه عالی و کارآمد جناب عالی، با بهره‌گیری از تجربیات و علم و دانش بزرگان و پیشکسوتان سازمان نظام پرستاری، دستیابی به اجرای عدالت در اعطای حق و حقوق پرستاران و تعامل با همه گروه‌ها و انجمن های تخصصی پرستاری در جهت کاهش بار دغدغه‌های اصلی آنان که همان ارائه خدمات پرستاری مناسب کیفی به بیماران و مددجویان است، گامهای موثری  برداشته شود.

امیدوارم در سایه تأییدات حضرت حق و تلاشهای معطوف به هدف جناب عالی و اعضای محترم شورای عالی نظام پرستاری، در پایان راه با سربلندی و سرافرازی بگویید: پروردگارا آنچه را که در توان داشتیم برای حمایت و دفاع شایسته از پرستاری، پرستاران، و مردم نجیب ایران انجام دادیم. موفقیت روزافزون برای شما و اعضای محترم شورای عالی نظام پرستاری ایران آرزومندم

با احترام دکتر مریم حضرتی 

معاونت اسبق پرستاری ایران

ino.ir/1/1628/2254

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *