0

رئیس کل جدید سازمان نظام پرستاری کیست؟

رئیس کل جدید سازمان نظام پرستاری کیست؟
بازدید 19

دکتر احمدنجاتیان رئیس کل جدید سازمان نظام پرستاری با رأی اکثریت شورای عالی نظام پرستاری سکان این سازمان صنفی و حرفه ای را به عهده گرفته است اما رئیس جدید سازمان پرستاری کیست و چه سابقه ای دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری دکتر احمد نجاتیان در طول دوره فعالیت 20 ساله سازمان نظام پرستاری همواره یکی از فعالان حوزه پرستاری بوده و در حوزه های مختلفی در این سازمان و وزارت بهداشت در امور مدیریتی مرتبط با پرستاری فعالیت کرده است.

احمد نجاتیان در سال ۱۳۷۱ وارد تحصیلات در رشته پرستاری شد و سابقه کار به عنوان پرستار سلامت جامعه در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی، پرستار بالین در بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی را به مدت ۱۵ سال در کارنامه کاری خود دارد.

 

او در دوران دانشجویی عضو کمیته پیگیری تشکیل سازمان نظام پرستاری بود و سالها در سمت‌های مختلف سازمان نظام پرستاری از مدیر کلی روابط‌عمومی و بین المللی این سازمان تا معاون فنی و قائم مقامی رئیس کل این سازمان مشغول کار بوده است .

 

دکتر نجاتیان دو دوره به عنوان عضو هیات مدیره نظام پرستاری مشهد و عضو شورای عالی و یک دوره به عنوان رئیس نظام پرستاری مشهد توسط پرستاران انتخاب شده است. 

نجاتیان همچنین به مدت چهار سال به عنوان مدیرکل در معاونت پرستاری وزارت بهداشت و دو سال به عنوان مشاور بین الملل و مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه وزارت بهداشت مشغول به فعالیت بوده است.

 

وی تحصیلات خود را در کارشناسی ارشد آموزش بهداشت، MPH سیاستگذاری سلامت ادامه داده است و نفر اول آزمون دکترای تخصصی سیاستگذاری سلامت است. 

دکتر نجاتیان به عنوان کارشناس در تدوین راهبردهای پرستاری و مامایی سازمان بهداشت جهانی همکاری داشته و دارای مقالات و کتب چاپ شده در حوزه پرستاری و سیاستگذاری سلامت است. 

او همچنین فارغ التحصیل موسسه جهانی رهبری پرستاری در ژنو و اینترن سازمان بهداشت جهانی بوده است.

ino.ir/1/1628/2252

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *