0

جلسه هم اندیشی نظام پزشکی کشور با معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد

جلسه هم اندیشی نظام پزشکی کشور با معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد
بازدید 33

 به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این جلسه دکتر محمود فاضل رئیس شورایعالی نظام پزشکی ایران اظهار داشت: از تمامی دستگاه ها بخواهید وظایف و تعهدات شان نسبت به سلامتی

مردم را انجام دهند.

وی افزود: برای رسیدن به عدالت قضایی، پیشگیری نقش اساسی دارد. اگر سیاست های پیشگیری در مدیریت ها و نظارت قوه قضائیه بر آن به درستی صورت گیرد بسیاری از خودکشی های دستیاران و پزشکان اتفاق نمی افتد.

فاضل با بیان اینکه لازم است جرم انگاری های مداخلات غیرقانونی مداخله گران غیرمجاز در حوزه سلامت گسترش یابد، تصریح کرد: تعرفه جامعه پزشکی به علت سیاست های دولت ها همیشه مهجور است و حتی با افزایش تورم هم رشد نمی کند ضروری است در برخورد با آن به واقعیت ها توجه شود.

رئیس شورایعالی نظام پزشکی با تاکید بر اینکه هیات های انتظامی و دادسراهای انتظامی نظام پزشکی در سراسر کشور پتانسیل کارشناسی بسیار قوی در همکاری با دادگستری ها بوده و آراء آنان دارای اعتبار بسیار بالایی می باشد ولازم است همراهی بیشتری ازسوی دادسرای شهرستان ها انجام پذیرد، خاطر نشان کرد: از حرمت جامعه پزشکی و خدمات ارائه دهندگان سلامت توسط کارگزاران محترم دادگستری بیشتر مراقبت شود.

فاضل افزود: در قیمت گذاری داروهای وارداتی لازم است دقت مضاعفی صورت گیرد تا Over price اتفاق نیفتد.

 

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *