0

رفع مشکلات پرستاران باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

رفع مشکلات پرستاران باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد
بازدید 24

نایب رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری گفت: مسئولان کشور از مشکلات پرستاران آگاه هستند و امیدواریم رفع این مشکلات در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری دکتر قاسم ابوطالبی افزود: در دولت شهید جمهور مصوبات خوبی در حوزه پرستاری داشتیم. پس از شهادت آیت‌الله رئیسی نیز جلسات و مصوبات خوبی در جلسه با معاون اول رئیس جمهور داشتیم اما به دلیل شرایط پیش آمده در کشور، این مصوبات فعلا بلاتکلیف مانده است.

 

وی گفت: ۴ ماه اختلاف در پرداخت بین پرستاران و پزشکان وجود دارد. اگر چه کمبود منابع وجود دارد و علت مشکل در پرداختی‌ها همین موضوع است اما اگر کمبود منابع وجود دارد توزیع منابع، باید به صورت عادلانه صورت بگیرد.

 

دکتر ابوطالبی افزود: در حال حاضر با مشکل مهاجرت گسترده نیروهای درمانی مواجه هستیم. برخی از مسئولان در ظاهر از پرستاران حمایت کردند اما مشکلات پرستاران تبدیل به مسئله برای مسئولین کشور نشده است.

ino.ir/1/1628/2280

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *