0

تخفیف ویژه خدمات کانون فرهنگی قلم چی برای جامعه پرستاری

تخفیف ویژه خدمات کانون فرهنگی قلم چی برای جامعه پرستاری
بازدید 23

بر اساس قرارداد بین سازمان نظام پرستاری و کانون فرهنگی آموزش قلم چی، جامعه پرستاری و همسر و فرزندان آنان می توانند با تخفیف ویژه از خدمات و آزمون های این مرکز استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، بر اساس قرارداد بین سازمان نظام پرستاری با کانون آموزش قلم چی، این مرکز خدمات خود را با 20 درصد تخفیف به جامعه پرستاری و خانواده های آنها شامل همسر و فرزند ارائه می‌کند.

این خدمات با شرایط خاص و برای همه مقاطع تحصیلی ارائه می شود و پرستاران و خانواده های آنها می توانند در صورتی که عضویت فعال در سازمان نظام پرستاری دارند با دریافت معرفی‌نامه کتبی به صورت آنلاین از بخش رفاهی سایت عضویت  سازمان نظام پرستاری با تخفیف 20 درصدی از خدمات کانون آموزش قلم چی استفاده کنند.

علاقه مندان به استفاده از این تسهیلات می توانند به بخش رفاهی  سامانه عضویت سازمان نظام پرستاری به آدرسhttps://membership.ino1.ir  مراجعه کنند یا با شماره 09127262659  تماس بگیرند.

http://ino.ir/1/1628/2298

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *